"Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy

1. Data: 2015-10-03 13:19:40

Temat: "Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstw
o/1635515,1,nowy-manifest-wyzwolenia-ks-charamsy-dos
c-homofobii-w-kosciele.read

Gazeta Wyborcza wmawia że instynkt seksualny jest tak silny, że nie
można go powstrzymać rozumem, no i gej "musi" uprawiać seks.
Muzułmanin "musi" zgwałcić kobietę, która nie jest cała zakryta worem.

2. Data: 2015-10-03 13:50:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A co ma półgłówku gej wspólnego z gwałcicielami ty chory idiota.

3. Data: 2015-10-03 14:27:54

Temat: Re: "Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 o 13:50, glob pisze:
> A co ma półgłówku gej wspólnego z gwałcicielami ty chory idiota.

Nieumiejętność opanowania swojej seksualności

4. Data: 2015-10-03 14:33:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 03.10.2015 o 13:50, glob pisze:
> A co ma półgłówku gej wspólnego z gwałcicielami ty chory idiota.

Nieumiejętność opanowania swojej seksualności

Acha i dlatego gwałcisz gejów tak?
I niedostrzegasz co to jest mieć związek dobrowolny z miłości pary gejów, a co to
jest zaciągniecie w krzaki kogoś wbrew jego woli lub zabranianie komuś miłości , no
bo to jest gwałt, czyli niekontrolujesz zaburzony łbie swoich frustracji i tu
gwałczisz gejów.

5. Data: 2015-10-03 14:51:04

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 o 14:33, glob pisze:
> [...]
bo to jest gwałt, czyli niekontrolujesz zaburzony łbie swoich frustracji i tu

Nikt nie zabrania geom seksu ale geje chcą aby księża prowadzili aktywny
homo-seksualny tryb życia.

6. Data: 2015-10-03 14:55:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
gwałczisz gejów.

Nikt nie zabrania geom seksu ale geje chcą aby księża prowadzili aktywny

To dobrze, bo przez brak seksu księża gwałcą społeczeństwo, z frustracji.

7. Data: 2015-10-03 15:14:39

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Nieumiejętność opanowania swojej seksualności

Dokładnie

--

Chiron

---
Avast.

8. Data: 2015-10-03 15:27:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Nieumiejętność opanowania swojej seksualności

Dokładnie

Jak długo będzie chory zaburzony czubie z fekaliów mózgownicy trząsł się z nienawiści
do ludzi którzy mają prawo się kochać nikogo nie krzywdząc. Za mało masz pedofili, bo
brak realizacji seksulności zamienia ludzi w zboczuchów chorych co gwałcą dzieci,
czego przykładem jest twój zjebany kler. Dlaczego tak kochasz zboczeńców a normalnym
odbierasz prawo do miłości, jak to jest że zboczki są fajne a normalni ludzie już
nie, też ci odpierala jak księżom z frustracji seksualnej i biegniesz z łapmi do nie
swoich majtek, co jest w dużym stopniu gwałtem, zboczuchu, bo wchodzisz komuś z
buciorami w jego prywatne życie, już ciebie kler przerobił na zboczeńca i trzeba
ciebie wykastrować profilaktycznie?

9. Data: 2015-10-03 15:33:40

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

> [...]

komuś z buciorami w jego prywatne życie, już ciebie kler przerobił na
zboczeńca i trzeba ciebie wykastrować profilaktycznie?
===========

A teraz weź głęboki oddech...głęęęęęęęboooooki! Wdeeech! Szybki i puszczony
wydech. I jeszcze raz. Pomogło? Jak nie- to próbuj do skutku

--

Chiron

---
Avast.

10. Data: 2015-10-03 15:42:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
===========

A teraz weź głęboki oddech...głęęęęęęęboooooki! Wdeeech! Szybki i puszczony
wydech. I jeszcze raz. Pomogło? Jak nie- to próbuj do skutku
- pokaż cytowany tekst -

Jesteś już zboczeńcem wiesz, podziękuj dewiantom w sutannach, bo wchodzenie ludziom w
majty i rządzenie jak i co ma być jest dokładnie pokazaniem wciągnięcia kogoś w
krzaki i rządzenia się na nim. Gwałcisz zboczuchu ludzi, twoja psychika to pokazuje,
że jesteś zainteresowany rządzeniem przemocą się komuś w jego intymnych sprawach, a
to jest gwałcenie. Tak więc ja już bym się bał, bo od manifestacji psychicznych do
czynu, to jeden krok.

Ewolucja a Świadomość.
Problem Terlikowskiej
Plemienność i bilety do Afryki