Noze WMF - warto?

1. Data: 2001-07-28 18:57:57

Temat: Noze WMF - warto?
Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie.
Od jakiegos czasu choruje na noz kuchenny WMF. (model "Kochmesser", czyli
ten z szeroka klinga)
Ale dla mnie, biednego studencika, wydatek 100DM jest _powaznym_
obciazeniem, wiec pytam sie: warto tyle placic?

Jesli noze te sa dobrej jakosci, trwale itd. to bym "sie szarpnal" - chyba
lepiej kupowac rzadziej, a dobre rzeczy.

Ma ktos doswiadczenia w tej materii?

pozdrawiam serdecznie
Mikie

ps. A moze jest cos rownie dobrego (lepszego) za nizsza cene?
pps. Trzeba je ostrzyc? Jak/czym?

1. Data: 2001-07-29 08:27:03

Temat: Odp: Noze WMF - warto?
Od: "matthias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sztucce WFM sa prawdopodobnie (osobiscie nie sprawdzalem) bardzo dobre, ale
jak zawsze w takich wypadkach w cenie wyrobu markowego miesci sie tez kupa
kasy na reklamy, siec przedstawicieli, itp.
Podejrzewam, ze jak w wiekszosci (wszystkich?) firm niemieckich noze te "z
grubsza" sa robione w Azji a w Niemczech sa tylko polerowane i pakowane.
Sugeruje wiec, aby poszukac w jakims branzowym sklepie czegos o podobnej
jakosci, ale mniej znanej firmy i za polowe ceny.

matthias

1. Data: 2001-07-30 12:37:05

Temat: Re: Noze WMF - warto?
Od: Agnieszka Kutowska <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jesli noze te sa dobrej jakosci, trwale itd. to bym "sie szarpnal" - chyba
> lepiej kupowac rzadziej, a dobre rzeczy.

Czesc,
Jestem szczesliwa posiadaczka calego kompletu nozy WFM (takich calych ze
stali, lacznie z raczka) i nie zamienilabym ich na zadne inne. A noz, o ktory
pytasz jest po prostu rewelacyjny - idealnie "siedzi" w rece (to zreszta cech
wszystkich nozy z tej serii - sa bardzo dobrze wywazne), ostry jak brzytwa.
Moim zdaniem warto zainwestowac - nie wiem czy wiesz, w W-wie w Promenadzie
jest sklep firmowy WMF z cenami dokladnie takimi jak u Niemca. Teraz jest
chyba dobry czas na kupienie bo marka stoi nisko :-)
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2001-07-30 16:36:51

Od: "Mikie" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest sklep firmowy WMF z cenami dokladnie takimi jak u Niemca. Teraz jest
> chyba dobry czas na kupienie bo marka stoi nisko :-)

Zarabiam w DM i wiekszosc zakupow robie w Niemczech (z racji tego, ze sie
tam ucze), wiec im drozsza marka, tym dla mnie lepiej (jak jade do Polski,
mam wiecej zlotowek, np. na wakacje :-)

pozdrawaim
Mikie

pichcenie vs palaszowanie