O.T.

1. Data: 2000-06-29 20:28:21

Temat: O.T.
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Wy tu ciagle o jedzeniu...Czy nikt nie ogladal dzisiaj TV? TU W HOLANDII
ZALOBA NARODOWA po przegranych polfinalach! Wszystkie sklepy i biura
zamkniete byly juz od godz. 17.30, bo o 18.00 mecz, a tu.... Tak mi smutno,
ze chyba sobie czyms smacznym poprawie humor....Tylko co by tu zadzialalo?

Danka

1. Data: 2000-06-29 21:00:21

Temat: Odp: O.T.
Od: "Camille" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <j...@n...nl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:395bb17a$0$2...@n...zeelandnet.nl...
> [...]
smutno,
> ze chyba sobie czyms smacznym poprawie humor....Tylko co by tu zadzialalo?

Mnie humor poprawia prosta sałatka owocowa: banan, pomarańcza, jabłko, garść
rodzynek, wszystko skrojone, wymieszane i szczodrze polane rumem (mój
ulubiony to Bacardi). Można też sypnąć wiórkami kokosowymi. Zawsze
działa:-).

Camille

1. Data: 2000-06-29 21:01:21

Temat: Re: O.T.
Od: "Jarosław Komorowski" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poprawe humoru najlepsze jest piwo!
Użytkownik Camille <c...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:FNO65.69881$D...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-06-30 00:41:38

Temat: Re: O.T./Paluszki serowe
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:

> [...]
> ze chyba sobie czyms smacznym poprawie humor....Tylko co by tu zadzialalo?

Ja lubie robic paluszki serowe, ktore popijam piwem.
1 szklanka startego sera
1 szklanka maki
100 gr masla
1 jajko + 1 lyzka octu + tyle wody, zeby bylo pol szklanki
1 lyzka kminku
pol lyzeczki soli
Make i maslo posiekac, az drobne, dodac ser, sol i kminek, wymieszac, lac plyn
jajkowy, ciagle mieszajac widelcem. Szybko zagniesc w kluchowata mase, wsadzic
przykryte do lodowki na 20 min (5 min w zamrazalniku).
Rozgrzac piec do 220C/425F.
Rozwalkowac podsypujac maka, kroic w paski, piec na niesmarowanej blasze, az
puszyste i zlote, okolo 20 minut.
MagdalenaB

1. Data: 2000-06-30 06:59:29

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> Ja lubie robic paluszki serowe, ktore popijam piwem.
> 1 szklanka startego sera

Tu oczywiscie mowa o startym zoltym serze?

Lilla

1. Data: 2000-06-30 07:26:13

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
smutno,
> ze chyba sobie czyms smacznym poprawie humor....Tylko co by tu zadzialalo?

No qrde, ogladalem! Ale niestety sami sobie na to zasluzyli. No JAK MOZNA
PRZEGRAC W TAKIEJ SYTUACJI?!?!? Szokujace.
Najlepiej humor podobno poprawia czekolada (moze dojdzie do masowego jej
wykupienia w Holandii), ktora zawiera substancje chemiczne podobne do tych,
jakie sie wydzielaja w organizmie podczas uprawiania seksu (seksu ze
zdolowanym Holendrem w tej sytuacji nie polecam, poszukaj Wlocha - powinni
sie tam gdzies szwendac ;).

Jader

1. Data: 2000-06-30 11:59:54

Temat: potrawa z Holandii?, bylo: O.T.
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@n...nl> wrote in message
> [...]
| smutno, ze chyba sobie czyms smacznym poprawie humor....Tylko co by tu zadzialalo?

Dobrze schłodzone piwo?

Ja jakoś żałoby nie przeżywam, bo mało mnie piłka kopana interesuje. Ale
skoro już przy Holandii jesteśmy, to znasz może przepis na pewien fajny
fast-food, który w Amsterdamie jadłem kiedyś. Nie bardzo pamiętam, bo to
było chyba z 10 lat temu, ale był to rodzaj placka czy naleśnika (omletu?)
z różnymi dodatkami - jakieś wędliny chyba, żółty ser. Nie wiem, czy to
jakaś potrawa narodowa, niemniej tam to właśnie jadłem. Naturalnie robię
sobie coś podobnego w domu (omlet z szynką, serem, czym tam jeszcze), ale
ze względu na znaczną odległość czasową nie jestem pewien, jak daleko jestem
od oryginału. Może możesz mi jakoś pomóc?

TIA i życzę poprawy nastroju.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2000-06-30 17:01:37

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

> Tu oczywiscie mowa o startym zoltym serze?
>
> Lilla

Jakikolwiek. Ja mam zwykle w lodowce kawalki Jarlsberg czy innego
szwajcarskiego, troche parmezanu, troche cheddar. Dobrze, zeby ten ser
byl ostrawy. mozna tez dodac ostrej przyprawy, jak cayenne.
MagdalenaB

1. Data: 2000-06-30 22:14:39

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

I tu sie zgodze w 100000%!
Naprawde dziala!
Danka

1. Data: 2000-06-30 22:20:25

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Obeszlo sie bez czekolady, ale co sie dzieje w kraju.......Holandia nigdy
nie byla, nie jest i chyba nie bedzie dobra w karnych. Jakies nie odporne
psychiczne te chlopaki. Ale coz....
Wlocha tez nie musialam szukac....:)))) Moj Holender nie byl az w takim
dolku.....
Pozdrawiam serdecznie z jeszcze wczoraj pomaranczowej Holandii!
Danka

Re: kluski slaskie
Re: fasolka szparagowa
Czesc