Re: O WSZYSTKIM - 1,2,3,4

From: "spit" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: O WSZYSTKIM - 1,2,3,4
Date: Thu, 15 Dec 2011 04:18:43 +0100
<f...@n...googlegroups.com>
<jaul4v$clf$1@inews.gazeta.pl>
<c...@q...googlegroups.com>
<jbakhh$2n7$1@inews.gazeta.pl>
<5...@q...googlegroups.com>
<jc3k9q$onq$1@inews.gazeta.pl>
<1...@h...googlegroups.com>

Użytkownik "AW" napisał w wiadomości grup
g2000yqa.googlegroups.com...

>PRZEKRACZASZ OGRANICZENIA, POSZERZASZ ŚWIADOMOŚĆ.

Ustaliliśmy wcześniej ,że w rzeczywistości nie ma paradoksów ,ale kiedy
teoretyzujesz mogą wystąpić.
To ,że przekraczasz ograniczenia i poszerzasz świadomość nie zmienia tego ,
że napotykasz na nowe ograniczenia ,więc ogólnie stale masz przed sobą
granicę,choć ją przekraczasz,
ale jeśli wprowadzisz miarę świadomości to możesz wyjść z teoretycznego
paradoksu ,w tym względzie.

>Nie, nieświadomych doznań NIE_MA. Mówię doznania świadome, aby
>podkreślić czym one są.
>(Gdybym powiedział tylko 'doznania' to byś się pytał jakie. A teraz
>wiesz - świadome, czyli wszelkie.)

Ok.

>Pojęcia zawarte w świadomości to bezsprzeczne fakty, tak samo jak
>doznania zmysłowe. Wiara to jedynie treści zawarte w pojęciach,
>odnośnie wymiaru poza świadomością.

Ok.Chodziło mi o treści i twoje użycie prawdopodobieństwa.
Ilość pojęć nie jest stała i nie jest nieskończona,
nawet potencjalnie,bo nie żyjesz wiecznie,
nie zakładając tego dodatkowo.

>Tak. Ja twierdzę, że ów wymiar to Nieskończoność (pełen zbiór
>potencjałów), podczas gdy twoja NAUKA każe Ci go negować jako 'byty
>ponad potrzebę'.

Nic mi nie każe tego negować.Mam wybór.
Sam pisałeś ,że dla (WO) mamy wybór od 0 wzwyż.
Ktoś tam ;o) stworzył ZZWW ,która postuluje ,że dowiedzenie istnienia Boga
jest niemożliwe tak samo jak dowiedzenie jego nieistnienia,
a co za tym idzie rzeczywistość z tym i bez tego jest równoprawna.
Ja sobie dla zabawy połączyłem to z twoim domniemanym (WO) , przeszedłem na
kategorie ilościową ,zanegowałem,albo raczej nie wprowadziłem oo
i sprawdzam czy coś rzeczywiście mógłbym stracić. :)

>To tylko dwie, odgórnie stosowane, wzajemnie dopełniające się metody
>indoktrynacji.

Myślałem ,że humanista przez ciebie przemawia. :(

>Nie o mnie chodzi. Chodzi o takich jak ty, którzy nawet nie wiedzą
>kto, jak i dlaczego nadzoruje ich trzodę. Gdy pójdziesz pod nóż, też
>będziesz maił taką stoicką, niewolniczą postawę?

Czemu stale próbujesz straszyć i wywyższasz się przez poniżanie innych? :)
Może lepiej stosować marchewkę na kiju?

>Sam prosić nie musisz - łeb urwą ci rychło
>globalistów kusisz swą tępotą stęchłą.
>
>Czyś jest humanistą fizycznie skleconym
>czy materialistą, z mózgiem wypaczonym...
>
>Wszak ich tlenem prychasz - więc różnica żadna
>cieszą się gdy zdychasz, poczwaro szkaradna!
>

>;-)))

Tlen to pierwiastek biogenny dla życia znamienny,
dla ciebie jednak to trutka jak dla ufoludka.

Ja jestem człowiekiem dla ciebie poczwarą ,
musisz więc w postrzeganiu być niezłą fujarą.

:P

>Owszem, a jeżeli człowiek pragnie poznać rzeczywistość w sensie
>najbardziej dogłębnym, aby nie doznawać raz po raz szoków, gdy
>'to_co_jest_aktualnie_grane' okazuje się złudne i nietrwałe, wówczas
>odkłada zarówno wczorajsze jak i dzisiejsze interpretacje do lamusa i
>kieruje się ku wymiarowi najbardziej uniwersalnemu.

Ok.

>Otóż to! Wystarczy jednak pamiętać, wymiar niepoznawalny pozwala na
>dowolne podejścia i postawy i że w oparciu oń możesz dlatego tworzyć
>własny świat bez żadnych kompromisów.

Ok.

0123456701234(5)67012345670...
0123456789012(3)45678901234567890...

(5) to obcięte 15 w systemie 8
(3) to obcięte 13 w systemie 10

Opisując liczbowo nogi stonogi ,ta sama noga raz będzie 13 ,a raz 15 i raz
opisze ją liczba pierwsza a raz nie,się wie?

--
pozdr.spit

WLMail QuoteFix -> http://www.dusko-lolic.from.hr/