O awokado - wyczerpująco.

61. Data: 2011-12-12 23:38:07

Temat: Re: O awokado - wyczerpująco.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-12 21:30, Paulinka pisze:

> A ja mam ochotę na guacamole w mojej ulubionej meksykańskiej knajpce ;)

:) A ja mam prawie pod domem takową i jeszcze się nie wybrałam :(

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

62. Data: 2011-12-13 00:06:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-12 23:59, Nixe pisze:

> Najważniejsze, że jakaś tam równowaga gazowa między nami nastąpiła ;-P

Przedyfundowało ;) Właśnie godzinę temu skończyłam tłumaczyć młodej
przed klasówką. O zapachu smażonych kiełbasek, dymie z ogniska i inne
takie. Aż zgłodniałam :D

63. Data: 2011-12-13 00:08:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-12 22:42, Nixe pisze:

> Ale biochemia jest jednym z przedmiotów wiodących na studiach
> biotechnologicznych. Przynajmniej 15 lat temu była.

Ojtam, ojtam ;)

64. Data: 2011-12-13 00:12:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-12 23:07, Anai pisze:

> A propo's awokado - od 15-go w Tesco po 1,49 ;)

To pewnie te z 5 centymetrową pestką w środku. Ale się skuszę - tańsze
niż Piascledine, a na pewno nie mniej skuteczne. I smaczne przy tym :)

65. Data: 2011-12-13 00:16:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-12 21:22, Nixe pisze:

> narobiłam sobie takiego smaka, że jutro idę kupić
> przynajmniej kilka sztuk :)

Wczoraj sobie zrobiłyśmy meksykańską ucztę - tortille słoneczne,
guacamole w wersji z dodatkami
paprykowo-cebulowo-czosnkowo-puszkowopomidorowymi tudzież boczek smażony
z papryką i cebulką. Mniam :)
Ale w starym kompie mam 2 fotki z prawdziwej rozpusty - tortille, ryż,
kurczak, paski wołowiny, guacamole, sosy, śmietana, coś tam jeszcze...
nie mogę tego znaleźć w necie, a wyglądało kusząco, choć podane w mocno
rustykalnym klimacie. Kiedyś se zrobię ;)))

66. Data: 2011-12-13 01:08:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-12 20:39, XL pisze:

> http://surawka.republika.pl/MZZ11.htm
> Historia, uprawa, właściwości odżywcze i zdrowotne.

Nawet beta-sitosterol nie umieją napisać poprawnie. Ot, netowa merytoryka :>

67. Data: 2011-12-13 07:34:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Te nutrie dość powszechne wtedy były, teraz nie wiem. Ja je to tylko w
> klatkach widziałam.
> To nic zjadłam nieświadoma zupełnie jako dziecko u koleżanki krokiety z
> nadzieniem z płucek. Bleee.

Biały barszcz na płuckach... rarytas, dodatkowo dlatego, że raz do roku...
Za to awokado... bleeee

Qra

68. Data: 2011-12-13 10:57:21

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2011 01:12, Aicha pisze:

> To pewnie te z 5 centymetrową pestką w środku. Ale się skuszę - tańsze
> niż Piascledine, a na pewno nie mniej skuteczne. I smaczne przy tym :)

A pojęcia nie mam :)
Ja awokado nie kupuję, raz się wprawdzie skusiłam i tak mi smakowało, że
zjadłam całe bez niczego, co z kolei spowodowało, że mi się przejadło i
teraz mam odruch wymiotny na samą myśl...

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

69. Data: 2011-12-13 14:56:22

Od: Nuel <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

\

> A ja mam ochotę na guacamole w mojej ulubionej meksykańskiej knajpce ;)

Która to?
Mam ochote na jakies meksykanskie cos, ale nie wiem od której knajpki
zacząc.

Pozdrówka
Nuel

70. Data: 2011-12-13 18:29:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2011 02:08:55 +0100, Aicha napisał(a):

> Nawet beta-sitosterol nie umieją napisać poprawnie. Ot, netowa merytoryka :>

Przeciętnemu miłośnikowi awokado akurat dokładnie wszystko jedno, jak się
to pisze, więc się może aż tak nie gorączkuj - w ten sposób to nie da się
przeczytać żadnego artykułu ani skupić na jego temacie.
--
XL

Wędzone żwiartki z kurczaka
awokado - omszałe pestki