O cudowna potęgo kopniaka w tyłek! [blog]

11. Data: 2009-02-04 21:30:36

Temat: Re: O cudowna potęgo kopniaka w tyłek! [blog]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 21:13:52 +0100, Aicha napisał(a):

> Zadanie domowe.
>
> Przepiszę sto razy:
> Nie wpierdalam się w każdy wątek, jaki pojawi się na grupie.

Ja też.

12. Data: 2009-02-04 21:36:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
> U�ytkownik "glob" napisa�:

> Na pierwszy rzut oka - wygl�d trampa. Swobodny i na luzie, acz
> schludny, nie menelowaty. Nie lubiďż˝ odprasowanych w kancik i
> sztywnych, jakby kij po�kn�li. Chyba, �e na defiladzie :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha
No to by pasowalo to"Czynnikami tworzacymi owa specyficzna meska
pieknosc sa kolezenstwo,zaufanie do przyjaciól z tego samego
klubu,stowarzyszenia w obrebie poszczególnych dziedzin
aktywnosci,grupowe rozrywki.Chlopcy w gimnazjum tworza sobie wlasna
mitologie,wlasne zwyczaje,nawet jezyk,i tak sa dumni z tego wlasnego
stylu,ze zaden z nich by go nie zdradzil nawet dla najpiekniejszej
kobiety.Ta specyficzna,meska poezja bardzo pomaga mu w opieraniu sie
erotycznemu czarowi córek Ewy:dzieki niej moze nad nim panowac i
przecistawic mu wlasny urok"pamietaj to schematy.

13. Data: 2009-02-04 21:43:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Feb 2009 21:50:36 +0100, medea napisał(a):

> Aicha, złociutka! Takie rzeczy na grupie wypisywać! I to akurat kiedy
> samotnieję w domu od kilku dni. ;)
>
> To i ja sobie pozwolę na odrobinę prywaty - cierpię na przeziębienie, i
> mnie w końcu dopadło. :(
>
> Ewa

Nie tylko Ciebie, bo jak widzę wokół - WSZYSTKICH :-(((
Mię też :-(
I alergia na olchę czy inne paskudztwo, któremu się właśnie kwitnąć
zachciało.
Czyli komplet.

14. Data: 2009-02-04 21:46:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2009 21:57:56 +0100, Aicha napisał(a):

> Na pierwszy rzut oka - wygląd trampa. Swobodny i na luzie, acz
> schludny, nie menelowaty. Nie lubię odprasowanych w kancik i
> sztywnych, jakby kij połknęli. Chyba, że na defiladzie :)

Dla mnie to właśnie są cechy pożądane - bo świadczą także o poukładaniu
wewnętrznym.
I widać, że w tym postrzeganiu mam rację. Życiową.

15. Data: 2009-02-04 22:09:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to właśnie są cechy pożądane - bo świadczą także o
> poukładaniu wewnętrznym.
> I widać, że w tym postrzeganiu mam rację. Życiową.

To miej.
Ja jestem kobietą pustyni.

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-02-05 03:33:27

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 23:09, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> To miej.
> Ja jestem kobietą pustyni.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

A gdzie masz baktriana? Zadowalasz się tylko onagrami?

17. Data: 2009-02-05 06:58:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A gdzie masz baktriana? Zadowalasz się tylko onagrami?

Nie projektuj na mnie swoich chorych fantazji.

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-02-05 08:05:09

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Ja też.

Dobre, dobre, w sam raz u siedmiolatki.

Saulo

19. Data: 2009-02-05 08:38:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

A ja mysle ze ten facet mial po prostu "to coś".
Sam sie kiedys łapałem i probowałem to definiowac,
teraz myśłe ze chodzi o to "coś".

Jak potoczyły sie losy tego przystojniaka?
Ma atrakcyjna zone? Duzo dzieci?
Czy odwrotnie?
Duch

20. Data: 2009-02-05 09:41:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadanie domowe.
>
> Przepiszę sto razy:
> Nie wpierdalam się w każdy wątek, jaki pojawi się na grupie.

To nic nie da. Będzie się wpierdalać, aby napisać że się nie wpierdala.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

To się nazywa tolerancja :|
Bydlo w szkole (Ryki)