O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

61. Data: 2018-02-26 08:13:25

Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2018 o 21:55, LeoTar Gnostyk pisze:
> A ty
> chcesz podtrzymać relację matki z synem oraz utrzymać w
> mocy strukturę rodziny

Tak!

[reszta ejakulatów won!]

Ewa

62. Data: 2018-02-26 08:54:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 08:13, FEniks pisze:

> Tak!
>
> [reszta ejakulatów won!]
>
> Ewa

Jak chcesz ze mną dyskutować to cytuj całość a nie tnij pozostawiając to
co jest ci wygodne. A cały fragment, który pocięłaś brzmi tak:

"(...) A ty chcesz podtrzymać tę kryminalną relację matki z synem oraz
utrzymać w mocy strukturę rodziny, która tę patologię umożliwia.(...)"

Oj Ewka, Ewka.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

63. Data: 2018-02-26 09:33:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
>
> "(...) A ty chcesz podtrzymać tę kryminalną relację matki z synem oraz
> utrzymać w mocy strukturę rodziny, która tę patologię umożliwia.(...)"

Typowe krętactwo tej pani - wycinanki i kolaż w (rzekomym) cytacie.

Co zaś do pełnego brzmienia tego fragmentu Twojej wypowiedzi - owszem,
jeśli KTÓRAŚ rodzina prezentuje opisane w nim relacje, to trzeba temu
zdecydowanie położyć kres, odgórnie! Bo to rodzina patologiczna.

--
XL

64. Data: 2018-02-26 10:15:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 09:33, XL pisze:

> [...]
> owszem, jeśli KTÓRAŚ rodzina prezentuje opisane w nim relacje, to
> trzeba temu zdecydowanie położyć kres, odgórnie! Bo to rodzina

Odkryłem to w mojej rodzinie. Ale ujawnienie nigdy nieuzmysłowionej
patologii na której budowano cywilizacje sprawy nie rozwiązuje. Jest to
dopiero początek walki o uwolnienie się od niej. A że nie jest to proste
niech świadczy to co się dzieje w Europie i na świecie wokół polskich
posunięć ustawodawczych, których celem jest wyplenienie z życia
publicznego i społecznego nawyków utrwalonych przez matriarchalny system
władzy. Jeszcze Kaczyński nie dotknął sedna patologii a już walą się na
jego głowę i polskie społeczeństwo gromy za to, że chce uwolnić kraj od
całego syfu wynikającego z tego, że nikt za nic nie ponosił do tej pory
odpowiedzialności. Dokładnie tak samo jak w matriarchalnej rodzinie, w
której dominująca seksualnie kobieta podejmuje decyzje, za które spycha
odpowiedzialność na mężczyznę. To jest kwintesencja niewolnictwa,
którego komunizm miał być kulminacją, a którego kontynuatorką stała się
Unia Europejska, twór lewacki pozbawiony jakichkolwiek norm i hamulców
moralnych.

65. Data: 2018-02-26 11:28:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Odkryłem to w mojej rodzinie.

No nie - jeśli jest cokolwiek prawdy w tym, co piszesz, to Twoja rodzina
właśnie skutecznie się broni przed patologią.

> Unia Europejska, twór lewacki pozbawiony jakichkolwiek norm i hamulców
> moralnych.

Prawda.

--
XL

66. Data: 2018-02-26 11:43:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 11:28, XL pisze:

> No nie - jeśli jest cokolwiek prawdy w tym, co piszesz, to Twoja
> rodzina właśnie skutecznie się broni przed patologią.

Teraz Ty próbujesz zastąpić Ewcię. No cóż, wszystko w babskim stylu -
próbujecie sobie przekazać narzędzia kontroli, którą babski świat
sprawuje nad mężczyznami. Bo to wasze postępowanie generuje patologię i
nie pitol, że moja rodzina jest zdrowa. Ujawniłem wierzchołek góry
lodowej i mam nadzieje, że znajdzie się więcej prawdziwych mężczyzn a
nie babskich sługusów, którzy będą moje dzieło kontynuować. Dzieło,
które przysłuży się również wam, kobietom bo przestaniecie sprawować
rolę domowych prostytutek, do której to roli same się wpisałyście, za co
niesłusznie obciążacie męski ród. Jak zwykle wozicie się na męskich
karkach chociaż to wy wszędzie dzierżycie symbole wolności. Ale chcecie
tę wolność zachować tylko dla siebie a nie dla obojga płci.

> Prawda.

Nie tylko to jest prawdą. Prawdą jest wszystko co piszę.

67. Data: 2018-02-26 13:42:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> tę wolność zachować tylko dla siebie a nie dla obojga płci.

> Nie tylko to jest prawdą. Prawdą jest wszystko co piszę.

Tym gorzej :-(

--
XL

68. Data: 2018-02-26 15:05:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 08:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> Jak chcesz ze mną dyskutować to cytuj całość a nie tnij pozostawiając to
> co jest ci wygodne.

Zostawiłam wersję, której mogę przytaknąć.

> A cały fragment, który pocięłaś brzmi tak:

Każdy czytać umie.

> "(...) A ty chcesz podtrzymać tę kryminalną relację matki z synem oraz
> utrzymać w mocy strukturę rodziny, która tę patologię umożliwia.(...)"

Kryminalna relacja matki z synem oraz córki z ojcem, a co za tym idzie -
w całej rodzinie - to jest to, co ty forsujesz.

Ewa

69. Data: 2018-02-26 18:05:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 15:05, FEniks pisze:

> Zostawiłam wersję, której mogę przytaknąć.

Zostawiłaś wersję, która pozwala zatrzymać kobiecie absolutną władzę w
rodzinie, czyli zachować dominującą pozycje kobiety w matriarchalnej
(czyt. komuszej) rodzinie.

> Każdy czytać umie.

Ale niewielu wraca do tego co było wcześniej napisane, a co ty chcesz
wykorzystać by zrobić ze mnie wilkołaka a siebie uczynić obrończynią
rodziny. A czy w tej rodzinie ukryta jest patologia to już mniejsza o
to, nieprawdaż złotko?

> Kryminalna relacja matki z synem oraz córki z ojcem, a co za tym
> idzie - w całej rodzinie - to jest to, co ty forsujesz.

Forsuję wychowanie, które urwie łeb hydrze od której bierze początek
wszelka przemoc. Hydrze, która czyni kobietę ciągle niespokojną o swój
byt i niezaspokajalną seksualnie pomimo nadludzkich wysiłków mężczyzny.
Hydrze, która czyni z kobiety prostytutkę w relacji z mężczyzną, z
którym płodzi dzieci i który powinien być najbliższym jej człowiekiem.
Hydrze, która nakazuje kobiecie niszczyć własne dzieci pod pretekstem
ich obrony przed ojcem podczas gdy w rzeczywistości traktuje je ona jak
swoich zakładników/niewolników. I prawo pisane stan taki akceptuje;
dlatego obowiązujący system prawny to bezprawie, które należy
rozpier..... ponieważ chroni on matriarchat, inaczej niewolnictwo. A
zbudowany został ten system prawny na zakazie otwartego wychowania
seksualnego dziecka w rodzinie oraz na zakazie inicjacji seksualnej
dziecka wśród jego opiekunów wychowawców. Dziecko nie jest ani
własnością kobiety ani mężczyzny. Są oni jedynie jego opiekunami i
wychowawcami, których zadaniem jest wyedukować je na wolnego i
całkowicie niezależnego, również od nich, człowieka. Jako edukatorzy
mają dziecku przekazać Wiedzę i Mądrość życiową by potrafiło żyć bez
przemocy w zgodzie z samym sobą oraz ze środowiskiem, w którym żyje.

70. Data: 2018-02-26 18:19:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2018 o 13:42, XL pisze:

>>> Prawda.

> Tym gorzej :-(

Najgorsza prawda jest lepsza od najsłodszego kłamstwa; wy, kobiety
jesteście specjalistkami od półprawd i niedomówień, które pozwalają wam
omijać prawdę i pływać w mętnej wodzie. Boicie się przyznać, że
notorycznie kłamiecie bo kłamstwo poparte zdolnością do seksualnej
dominacji daje wam nieograniczoną władze nad mężczyznami. I dlatego tak
sprzeciwiacie się otwartemu wychowaniu seksualnemu dzieci w rodzinie
oraz inicjacji seksualnej dzieci wśród dwojga edukatorów/opiekunów,
kobiety i mężczyzny, ponieważ wyzwolenie z jarzma tajemnicy i nie
świadomości pozbawi was władzy bez której obejść się nie możecie ze
względu na... brak poczucia własnej wartości. Budujecie więc swoja
potęgę na podtrzymaniu zakazu bo się boicie sytuacji nowej, nieznanej, w
której będziecie musiały przetrwać o własnych siłach a nie na garbach
dzieci i mężczyzn. Jesteście szatańskim pomiotem i pozostaniecie nim
dopóty, dopóki nie zrezygnujecie z obrony zakazu, który zapewnia wam
diabelską władzę nad nieświadomymi ludźmi.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Hipokryzja lewaków w praktyce.
Tusk nie ma powodów do uCIECHy...