O masle

31. Data: 2006-03-24 14:01:33

Temat: Re: O masle [OT]
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca schrieb:
> Ireneusz P. Zablocki napisał(a):
>
> > Na komputerewy juz nie.
>
> To może dać Ci kilka lekcji? Barterem?
> ;-)
Zeby nie usmieszek, to pomyslalbym, ze chcesz mnie jakims okraglym
slowem potraktowac. A na lekcje chetnie sie zapisze.

> Średnia krajowa?

Znasz przyslowie: bogatemu diabel dzieci kolysze? No to ja jestem tak
biedny, ze swoje musialem sam. A podzialy na srednia krajowa, biedote i
tych co im diabel przy dzieciach chodzi, to bardziej sie do prawdziwie
kapitalistycznych krajow nadaja. W niemieckim socjalizmie ruskie
sprzytaczki w nowych domach mieszkaja i mercedesami do pracy jezdza a
niemiecka pani inzynierowa na rowerze do pracy zasuwa.

Irek

32. Data: 2006-03-24 19:32:19

Temat: Re: O masle
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Mar 2006 13:10:09 +0100, Waćpanna lub waćpan Maciej L., w
wiadomości <news:e00nj1$2bto$1@news2.ipartners.pl> zawarł, co następuje:

> Jest, ale preferuje zele. Proszek nie zawsze dobrze sie wyplucze, a
> zelik jak najbardziej...

Płukanie to kwestia pralki. Ponieważ używam płynów do płukania (niemieckich,
tak BTW), to zawsze mam dodatkowe płukanie jeszcze i nie mam problemów z
proszkiem. Zresztą, w porównaniu z polskimi proszkami, to tych
zagramanicznych sypię dużo mniej... to i mniej jest do wypłukania :)
A, że pralka dziennie leci zawsze, to i oszczędność miła na tym proszku...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

33. Data: 2006-03-24 19:32:58

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Mar 2006 19:11:23 +0100, Waćpanna lub waćpan Ireneusz P.
Zablocki, w wiadomości <news:dvup4l$lgl$01$1@news.t-online.com> zawarł, co
następuje:

> Nie uwierzysz ale te Amerykanskie tez maja proszek do bani. Ponoc przez
> Miele mozna w Ameryce zamowic porzadny, naprawde pioracy niemiecki
> proszek do prania.

Wierzę :) W końcu Polska lubi się upodabniać do Hameryki.

34. Data: 2006-03-25 10:00:05

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Oczywiście. Jacobs sam się do tego przyznał, że "dopasowuje mieszankę do
> gustów" w danym kraju. Ja chyba mam niemiecki gust do kawy.

He he... ten gust to Wshodnia Europa, gdzie można sprzedać wszelkie
"śmieci", nie tylko spożywcze.

Shivman

35. Data: 2006-03-25 11:08:58

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Mar 2006 11:00:05 +0100, Waćpanna lub waćpan Shivman, w
wiadomości <news:e0358b$m7g$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> He he... ten gust to Wshodnia Europa, gdzie można sprzedać wszelkie
> "śmieci", nie tylko spożywcze.

Dobrze, że nie fshodnia.

36. Data: 2006-03-25 12:29:35

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisal(a):

>Nie uwierzysz ale te Amerykanskie tez maja proszek do bani.

Proszek jak proszek - najlepsze sa te ich franie co to sa nazywane
przez nieporozumienie automatami ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

37. Data: 2006-07-04 21:06:22

Od: "deny" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

test
Uzytkownik "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> napisal w
wiadomosci news:dvrqut$71g$01$1@news.t-online.com...
> Czasami, najczesciej jednak zawsze i mi maslo w Polsce nie smakowalo.
> Ale kiedy Zona narzekala, to zaraz sie obruszalem, bo raz, ze dobre bo
> polskie a dwa, wiadomo: nie bedzie Niemiec naszego dobrego polskiego
> maselka opluwal. Ot, trzeba bedzie pod stol kuchenny wlezc i odszczekac:
>
> http://media.wp.pl/kat,43394,wid,8187103,wiadomosc.h
tml?ticaid=114b1&_ticrsn=3

> Jadac na Swieta zabiore ze soba zamiast bombonierek po kilka kostek
> niemieckiego, holenderskiego i dunskiego masla. Niech krewni i
> przyjaciele od czasu do czasu zjedza tez cos dobrego i prawdziwego.
> Proszek do prania i kawe woze juz i tak od 15 lat.
>
> Irek

Zupa pomidorowa z bananami
kaczka
Majonez a ptasia grypa