Re: O polskim koůtunie :-)

Data: 2009-02-17 21:21:33
Temat: Re: O polskim koůtunie :-)
Od: i...@g...pl

On 17 Lut, 20:53, medea <e...@p...fm> wrote:

> To chyba konia, XL!

Nie. Nie konia. Tylko nie zazdrość...

> Akurat mam linijkę pod ręką i znów się przez Ciebie ze śmiechu
> popłakałam. ;)

No, nie żartuj, że w "stanie gotowości" zmierzyłaś i było tylko 10,
jak u Bluzgacza, bo się z kolei ja popłaczę. Myślałam, że wszyscy
panowie mają mw. 23-24... ale widzę, że akurat ja (czyżby jedna z
nielicznych?) akurat przy pierwszym dobrze trafiłam :-)
Znasz regułę dwóch palców?
Masz wysokiego męża?
No to wszystko jasne.

> Jesteś jeszcze dziewicą??

Po spłodzeniu/urodzeniu 2 dzieci? - byłoby trudno, no, ale niektóre
podobno sobie rekonstruują...