Re: O pszczołach inaczej

From: SJS <s...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: O pszczołach inaczej
Date: Mon, 13 Jan 2014 02:53:14 +0100

> Są ludzie, co w nocy po ciemaku zawsze do lodówki trafią. Kretom w dziurze
> też oczy są na nic. W ulu ciasno i perspektywa marna, gdyby tam wzrokiem
> się kierować, to pobłądzić łatwo. One muszą radzić sobie inaczej.

Tylko, ze nikt nie wie jak

> A co zrobią, gdy w ulu pojawi się okienko? To znaczy nie dziursko srogie,
> przez które cugi latają, tylko mały otwór szczelnie zamknięty szybką.
> Zablindują je tymi swoimi klajstrami, czy zostawia w spokoju i będą sobie
> przez nie czasem zerkać?
Wykrywają nieszczelność a nie pojawienie się światła
Spokojnie przez kilka lat mozna przez szybke je podgladać
Gdzieś mam zdjęcia nawet

> Teraz są dostępne małe układy scalone do pomiaru temperatury, które
> łatwo ustawić w matrycę, połączyć magistralą, wyprowadzić dane nawet
> jednym przewodem i odtworzyć na zwenątrz geometryczny rozkład temperatury.
> Ale kamerę z podświetlaniem w podczerwieni też im wrzepić do ula nie jest
> trudno.
Przyznam się, że biorę pod uwagę że stosują jakieś wewnętrzne
oświetlenie ale tak biore to na 10% na powaznie

> U ludzi bolące miejsca wykrywają bezbłędnie. Te widać miały dodatkowo
> zacięcie techniczne. Albo były po politechnice, nie po akademii medycznej.
>
> Jarek

Gorzej bo wyczuwają śmierć osoby na dzień, dwa wczesniej
--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.