O śląskiej roladzie.

1. Data: 2004-07-09 13:46:12

Temat: O śląskiej roladzie.
Od: "Piotr Gołębiowski" <hgolebiowski @ interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Grupę czytam od tygodnia i mam pytanie do ekspertów:
jak zrobić śląską roladę?

--
Piotr Gołębiowski
h...@i...pl

1. Data: 2004-07-09 19:14:05

Temat: Re: O śląskiej roladzie.
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Gołębiowski" <hgolebiowski @ interia.pl>
> Witam.
>
> Grupę czytam od tygodnia i mam pytanie do ekspertów:
> jak zrobić śląską roladę?

Pytasz o tę co robił Robert M.?
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-10 06:58:58

Temat: Odp: O śląskiej roladzie.
Od: "Piotr Gołębiowski" <hgolebiowski @ interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <N...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ccmqmh$a6n$...@a...news.tpi.pl...

> Pytasz o tę co robił Robert M.?

Na przykład.

A propos czy wszyscy mają juz książkę owego Roberta M. pod tytułem "ck
kuchnia"?

--
Piotr Gołębiowski
h...@i...pl

1. Data: 2004-07-10 09:41:01

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jul 2004 08:58:58 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Piotr
Gołębiowski*, w wiadomości news:<news:cco92p$eg4$2@nemesis.news.tpi.pl>
zawarł, co następuje:

> A propos czy wszyscy mają juz książkę owego Roberta M. pod tytułem "ck
> kuchnia"?

nie, a po co nam?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-07-10 09:52:34

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Użytkownik JerzyN <N...@m...pl>

> Na przykład.

> A propos czy wszyscy mają juz książkę owego Roberta M. pod tytułem "ck

Skoro jego własnemu dziecku nie smakował omlet przygotowany przez c.k.
Roberta to po co miałbym kupować?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-10 16:32:04

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
>
> Grupę czytam od tygodnia i mam pytanie do ekspertów:
> jak zrobić śląską roladę?

Ekspertem nie jest. Ale roladę robię tak: hudą, ładną wołowinę rozbijam na
cienki plaster. Smaruję sporo musztardą. Słupki ogórka kiszonego i boczku
wędzonego do środka wkładam. Zwijam ściśle, zawiązuję nitką. Obsmażam na
rozgrzanym tłuszczu i duszę do miekkości.
To samo robię z karkówką wieprzową.
No i na koniec trzeba dodać soli i pieprzu do smaku. Smacznego:-) Areta

1. Data: 2004-07-11 05:12:26

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> rozgrzanym tłuszczu i duszę do miekkości.

Czyli są to prostu zrazy zawijane
--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-07-11 09:37:55

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozbijam na
> boczku
> na
>
> Czyli są to prostu zrazy zawijane

Pewnie można tak to nazwać, tyle ,że Ślązacy podają je z kluskami i modrą
kapustą:-)Areta

1. Data: 2004-07-12 08:43:49

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
> rozbijam na
> boczku
> na
>
> Czyli są to prostu zrazy zawijane
> --
Zrazy też się musztarduje? Typowe zrazy mojej teściowej smakują zupełnie
inaczej.
O ile się nie mylę zrazy przed położeniem na gorący tłuszcz lekko obtacza
się w mące.

Danka

1. Data: 2004-07-12 15:15:52

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inaczej.
> O ile się nie mylę zrazy przed położeniem na gorący tłuszcz lekko obtacza

Też się musztarduje, jak najbardziej. Może nawet być zrazy wołowe zawijane z
musztardą oraz zrazy zwijane z ogórkiem i słoniną.
Ale biję się w pierś, zapomniałam ...o cebuli :-(. Cebulę w kosteczkę i dodać
do środka. Uf, pośpiech wskazany, ale nie przy pisaniu przepisu
kulinarnego. ;-)
Typowe zrazy pewnie różne jest , w zalezności od regionu, albo i od kuchni. :-)
Areta

Re:Jak Wasze jagodzianki ;)
Nakładka do gotowania na parze
grill