Re: O tym, jak...

Data: 2018-12-21 19:32:31
Temat: Re: O tym, jak...
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2018-12-21 09:13, XL wrote:
> [...]
polish-euroweek-program-hands-over-infant-girls-to-b
rown-men-for-integration/?fbclid=IwAR02X8KpTACYJfQZj
Gy8aWFw5hvd3JgnMtOYdSFdhPwcGmHbxdTg7oxBTyA

zynka-opowiada-o-masturbujacym-sie-wolontariuszu-pro
gramu-euroweek-szkola-liderow-wideo/?fbclid=IwAR24lT
uPUj4jfMdEo8vvHuVJQ5llsDCdUO4Dg2IsXU9lHjRTldtrk0L-Hb

R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT
vSHTEk

em-politycznej-poprawnosci/

3.pdf

> To akurat wniosek stary jak świat. I niestety zaczynam być jego
> wyznawczynią.

Pomału, ale jednak, Europa sie budzi.
https://fenixx.org/