Re: O tym, jak...

Data: 2018-12-23 09:36:11
Temat: Re: O tym, jak...
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
polish-euroweek-program-hands-over-infant-girls-to-b
rown-men-for-integration/?fbclid=IwAR02X8KpTACYJfQZj
Gy8aWFw5hvd3JgnMtOYdSFdhPwcGmHbxdTg7oxBTyA

zynka-opowiada-o-masturbujacym-sie-wolontariuszu-pro
gramu-euroweek-szkola-liderow-wideo/?fbclid=IwAR24lT
uPUj4jfMdEo8vvHuVJQ5llsDCdUO4Dg2IsXU9lHjRTldtrk0L-Hb

R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT
vSHTEk

4539089

> [...]
> UNIA zbudowała nam drogę, UNIA jest dobra! UNIA to najlepsze przepisy,
> gwarancja wszystkiego, co najlepsze! Euroweek= UNIA! Tam wszystko musi być
> super oraz bezpieczne!
> Słowo UNIA wyłącza wszelkie zastrzeżenia i wszelką ostrożność.
> Podjeżdża autokar - rodzice machają dzieciom zadowoleni, że jeszcze i ta
> wygoda (nie trzeba SAMEMU odwozić dziecka), przekonani, ze właśnie pomimo
> swojego niekoniecznie udanego życia zapewniają swoim dzieciom KURS JAK BYĆ
> LIDEREM!
> Autokar odjeżdża. Wpływ rodzica w tym spektaklu zakończony - tylko ktory

I nic tu nie znaczy, że ,,jadą nauczyciele". Nauczycielom się kupuje parę
litrow wódki i po 22ej ma się ich z główki. Widziałam - WIEM. Dlatego
niegdyś odmówiłam wyjazdów na zielone i białe szkoły, stając się czarną
owcą, m. in. też dlatego podlegając podłej intrydze ,,koleżeństwa" w pracy,
a swoją odmową strajkowania ostatecznie wbijając gwóźdź do zawodowej
trumny.
Powiadam Wam - nauczyciele (nie uchybiając szlachetnym wyjątkom,
ginącemu gatunkowi) to taki sam syf, jak ci tam ,,wolontariusze"!

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974