Zgon po Diane-35

31. Data: 2004-09-29 20:03:48

Temat: Re: Zgon po Diane-35
Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za pomoc i ciekawą dyskusję.

Chyba zapytałem jednak na właściwej grupie, :-).

Skoro się tak miło gawędzi, zapytam o jeszcze jedną sprawę:

Cytowany lek został wprowadzony we Francji, bodajże, na początku 2003 w
postaci tzw. "generyku". Ochrona patentowa na octan cyproteronu zakończyła się
i każdy może teraz go produkować. Oczywiście taki generyk jest dużo tańszy (ok
20-30 proc. ceny oryginału).

Szukam nazwy tego generycznego leku oraz nazwy firmy, która go produkuje i
sprzedaje.

Wiem też, że podobna sytuacja ma miejsce w RPA i Nowej Zelandii. W innych
krajach kopia dopiero pojawi się.

Pozdrawiam,
demo

32. Data: 2004-09-29 21:59:25

Temat: Re: OT
Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@v...pl> skrev i meddelandet
> Powalające! Super!

Nie martw sie, wkrotce i w Polsce za jakis czas nurkowanie stanie sie tez
super modne! W kazdej wsi beda organizowac kursy, wycieczki, zloty podwodne.

> Dobrze, że są tacy ludzie jak Ty!

No, ja tez sie ciesze, ze mamy tu Dunie, nie tylko dlatego ze pokazala pare
zdjec.

magda

33. Data: 2004-09-29 22:08:20

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie martw sie, wkrotce i w Polsce za jakis czas nurkowanie stanie sie tez
> super modne! W kazdej wsi beda organizowac kursy, wycieczki, zloty podwodne.

Chyba bym polemizował z tym zdaniem, z przykrością zresztą. Przy 40 %
bezrobociu w niektórych regionach (np. Warmia i Mazury właśnie), przy średniej
krajowej 400 euro... poczekamy na to ze sto lat! Nie nasze dzieci, lecz
wnuczkowie, by nawiązać do nazwy grupy...

A swoją drogą ciekawie zabrzmiało to co napisałaś na temat Duni..., to tak
jakby grupowicze byli jakąś rodziną..., ja do tej pory patrzyłem na to trochę
inaczej. Tyle tu wkoło jadu, a tu proszę, takie miłe zdanie o koleżance z
grupy... fajne, podoba mi się, kupuję!

nieustająco serdecznie pozdrawiam,

demo

34. Data: 2004-09-29 22:38:19

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@v...pl> skrev i meddelandet

> [...]
trochę
> inaczej. Tyle tu wkoło jadu, a tu proszę, takie miłe zdanie o koleżance z

Chyba jestes "nowy" ;-) Zauwaz, ze nie wszyscy sie oblewaja jadem... :-)

:-) magda

35. Data: 2004-09-30 07:29:02

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik d...@v...pl napisał:

> [...]
> inaczej. Tyle tu wkoło jadu, a tu proszę, takie miłe zdanie o koleżance z

Bo czujemy się tu troche juz jak u siebie. A
szturchamy się, by nas nie posądzono o
przynależnośc do jakiegoś TWA.
Takie tam zachowywanie pozorów ;)

Eulalka

36. Data: 2004-09-30 07:45:51

Temat: Re: Jak nie dać się zwariować jackom
Od: "Grzech Otnik" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2004-09-30 10:46:50

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@v...pl wrote:

> Powalające! Super!

Dzieki :)

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

38. Data: 2004-09-30 10:49:12

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@v...pl wrote:

> Chyba bym polemizował z tym zdaniem, z przykrością zresztą.

No, nie jest tak zle ;) Wystarczy spojrzec na pl.rec.nurkowanie, zeby
zobaczyc, ile sie w tym temacie w Polsce dzieje :)

Wszystko dla ludzi (takze z finansowego punktu widzenia).

D.

39. Data: 2004-10-01 05:55:05

Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> No, nie jest tak zle ;) Wystarczy spojrzec na pl.rec.nurkowanie, zeby
> zobaczyc, ile sie w tym temacie w Polsce dzieje :)

Zapewne znasz się na tym lepiej, choć wydaje mi się, że aktywność listy
nurkowej nie może być tu argumentem, z tego powodu, że tak nie wiele osób w
Polsce ma komputer, a jeszcze mniej z nich ma dostęp do internetu. Ci
nieliczni i tak zarabiją trzy razy mniej niż inni mieszkańcy Unii, a ceny
szpeju jakby wyższe.

Oczywiście wszyscy powinnismy sobie zycyc bys miala racje. Z drugiej strony
nemo profeta in Patra sua...

demo

Test programu AnoMail
przemoc w rodzinie- poradźcie
co wy na to?
SESJA FOTOGRAFICZNA
On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks