[OT] Kuchenne czasopisma

1. Data: 2003-11-10 11:54:38

Temat: [OT] Kuchenne czasopisma
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko tak sygnalizuję - do sobotniej GW dostałam gratis wrześniowy numer
Poradnika Domowego..
Czy ktoś kiedyś się już z tym spotkał, czy to taka nowa moda? (w sumie
niezła)

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

1. Data: 2003-11-10 12:30:46

Temat: Re: [OT] Kuchenne czasopisma
Od: "Antoś" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko tak sygnalizuję - do sobotniej GW dostałam gratis wrześniowy numer
> Poradnika Domowego..
> Czy ktoś kiedyś się już z tym spotkał, czy to taka nowa moda? (w sumie
> niezła)

Ja też kiedyś dostałam "Poradnik" z "GW", ale myślałam, że to przypadek, bo
w okolicy było wesele i pani była zajęta budowaniem bramek itp. No i w
środku nie było "Wysokich obcasów"... Ale w takim razie może to nie był taki
całkowity przypadek :)) Pozdrawiam, Ania

1. Data: 2003-11-10 15:38:37

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bonu9q$ibe$1@opal.futuro.pl...
> Czy ktoś kiedyś się już z tym spotkał, czy to taka nowa moda? (w sumie
> niezła)

To chyba jednak moda (fakt ze niezla) bo u nas do trybuny slaskiej ostatnio
dodawali gazete murator, a kiedys dwa razy kupilam trybune z enterem... To
jest niewazne ze numery sa starsze, trybuna kosztuje okolo 1,5 zl wiec milo
od czasu do czasu dostac cos takiego :-)

--
Mam(q)a /g-g 365511
http://mamqa.webpark.pl/

1. Data: 2003-11-10 15:47:09

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie, że miło, zwłaszcza, że były przepisy na pikle :)

--
KingAM

[muchoza bakterioza]
Kiedyś, jak będę miała dużą kuchnię albo strych albo spiżarnię to nie będę
robić nic, tylko przetwory :)

gdzie kupić kumin?
Galaretkowiec - wyszło :)
Lisc laurowy. USA.
Perfekcyjne ciasto na PIZZE ?
o piernikomurzynku z ciasta bananowego...