Re: szok - mezczyzna u kosmetyczki

1. Data: 2002-07-30 08:04:24

Temat: Re: szok - mezczyzna u kosmetyczki
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:3D454BFC.3B3DEFA6@go2.pl...

> Zaraz, moment - a jak mają roznąć brwi jak nie na boki? w górę albo w dół?
8)
Sorki o nieprecyzyjnosc - chodzi o zarastanie na skronie ;-)))

Magda

1. Data: 2002-07-30 08:18:13

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia wrote:

> Sorki o nieprecyzyjnosc - chodzi o zarastanie na skronie ;-)))

Jezu, Maryja !!!
Może to małpa siakaś ????
;o))))))

Bosh.....

GABi

1. Data: 2002-07-30 08:20:45

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GABi" <g...@g...pl> wrote in message news:3D464BC5.FA0ADD11@go2.pl...

> Jezu, Maryja !!!
> Może to małpa siakaś ????
> ;o))))))
>
> Bosh.....
Nie malpa!!!! Obrazac nikogo nie musisz, usmieszki nie starcza.....

Magda

1. Data: 2002-07-30 08:27:52

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GABi" <g...@g...pl> wrote in message news:3D464F57.EAD976AE@go2.pl...

> Upsss....
> To co ja mam teraz zrobić ???
> Poznaj mnie z nim, to go osobiście przeproszę ;-P
>
> Magduniu, na żartach się nie znamy ?
> Trudno....
>
> ;(
Mnie urazilas, nie mojego mezczyzne, a ja jakos Twojego partnera od malp nie
wyzywam i nie uznaje tego za "swietny"zart. Wybacz......

Magda

1. Data: 2002-07-30 08:33:27

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-30 08:36:56

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia wrote:

> Mnie urazilas, nie mojego mezczyzne, a ja jakos Twojego partnera od malp nie
> wyzywam i nie uznaje tego za "swietny"zart. Wybacz......

Wybaczam....

GABi

1. Data: 2002-07-30 09:27:27

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Seva" <s...@p...lp> wrote in message
> Magdunia <m...@k...net.pl> napisał(a) w wiadomości

> Dlaczego traktujesz slowo "małpa" jako wyzwisko?

Bo nie uznaje slowa malpa za slowo czule, sympatyczne itp.
Ale pewnie odstaje od wiekszosci spoleczenstwa....

Magda

1. Data: 2002-07-30 09:28:09

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-07-30 09:38:06

Temat: [OT] Małpa u kosmetyczki
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nie uznaje slowa malpa za slowo czule, sympatyczne itp.

Słowo, jak słowo - jest obojetne, a cechy nadajemy mu sami. Nie
oczekuj, ze obce kobiety będą dla Twojego faceta "czułe, sympatyczne"
- chciałabyś tego? ;-)
Imvho, niesłusznie się uniosłaś, tym bardziej, ze ton wypowiedzie byl
ewidentnie żartobliwy. Więcej dystansu, Magdo - życie będzie
łatwiejsze.

--
http://uczta.vege.pl/ [Uczta Wegetariańska]

1. Data: 2002-07-30 09:41:36

Od: "Ewa Hełpa-Kulińska" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
> [...]
(...)
> Dlaczego traktujesz slowo "małpa" jako wyzwisko?

Seva, co_Ty_tu_robisz? ;)

Ale spoko, ja też podczytuję cichaczem (witam wszystkie dziewczyny i
chłopaków, ściskam Renę i Siwą za tę grupę).

Fajnie tu, ale czasem się zastanawiam, czy jak mężczyźni poczytają, co tu
się wypisuje, to nie poznają przypadkiem wszystkich naszych tajemnic ;) Mój
mąż stwierdził, że musi tu zajrzeć. W sumie - czemu nie? Moze wybierze się
do kosmetyczki ;P

Pozdrawiam słonecznie,
Ewa

Re: szok - mezczyzna u kosmetyczki