Re: [OT]Re: Pekajace naczynka

Data: 2003-07-31 13:10:11
Temat: Re: [OT]Re: Pekajace naczynka
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl>

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
news:03073012394762@polnews.pl...

> Cellulit to sie bierze - przynajmniej u mnie - z jedzenia zywnosci
> wysokoprzetworzonej. Nie zauwazylam, aby antykoncepcja miala wplyw na moje
> cellu.
>
> Chodzilo mi o cos innego: czy lekarz naprawde zezwala Ci na zazywanie
tabletek
> tylko na wakacje ? Bo moj ginekolog, do ktorego mam ogromne zaufanie,
> skrytykowal tego typu praktyki.
>
> Dunia
> --

A jakie podał argumenty?? Mój nie mówił aby to było coś złego. Napisz bo
może rzeczywiście żyję w nieświadomości.( w zasadzie to byłam u kilku
lekarzy i zaden nie powiedział i ani słowa żeby takie zarzywanie było
szkodliwe)
Pozdrawiam
AHA a cellulit to mi sie pojawił jakiś czas po tym jak zaczęłam brać
pigłki, nie wiem czy to zbieg okoliczności. ============= P o l N E W S