kurczak jak gyros, pomocy :)

21. Data: 2006-03-01 11:21:14

Temat: Re: OT. Re: kurczak jak gyros, pomocy :)
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):
> in article du3umj$9aj$...@i...gazeta.pl, Akulka at s...@g...pl

> Ja też! I może jestem za bardzo poprawna politycznie, ale coś dziwnego czuję
> gdy czytam nazwę ciasta "cycki murzynki" hmmm... Choć u mnie w domu też się
> piekło ciasto zwane "murzynkiem". Ale na dodatek z tymi cyckami...

Wolałabyś nazwę "Piersi Murzynki"? ;) A może "Biust"?

--
Ania

22. Data: 2006-03-01 11:40:54

Temat: Re: kurczak jak gyros, pomocy :)
Od: "leezard" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Albo mnie sie wydaje, albo jestem jednym z nielicznych ktorzy nie lubia
czosnku :)
Przegladam wasze wypowiedzi i widze, ze danie ktore sobie wymyslilem
bez czosnku w jakiejs formie nie bardzo ma szanse powodzenia... ale
moze cos wymysle :)

23. Data: 2006-03-01 11:43:51

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Wolałabyś nazwę "Piersi Murzynki"? ;) A może "Biust"?

E tam - ciasto "Murzynka, co ma czym oddychać" albo odwrót "Podła 0-ka";-)

Pozdrawiam,
Akulka

24. Data: 2006-03-01 11:51:45

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article du402h$4sl$...@a...news.tpi.pl, aniared at
a...@n...pl wrote on 1/03/2006 12:21:

> Wolałabyś nazwę "Piersi Murzynki"? ;) A może "Biust"?

Nie :-) Tutaj raczej chodzi o samą przedmiotowość w nazwie, tak jak razi
mnie "szynka teściowej" w supermarkecie :-) Ale tak ogólnie to IMO słowa
"piersi" i "biust" są zdecydowanie ładniejsze niż "cycki" :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

25. Data: 2006-03-01 12:17:06

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):
> [...]
> mnie "szynka teściowej" w supermarkecie :-) Ale tak ogólnie to IMO słowa
> "piersi" i "biust" są zdecydowanie ładniejsze niż "cycki" :-)

Wiesz, mi w tym cieście nazwa nie przeszkadza, taka "z przymrużeniem
oka" jest. Ale rozumiem, że ktoś może mieć inne zdanie. A tak w ogóle,
wiesz jak to ciasto wygląda? Ma na wierzchu biszkopty, ozdobione
rodzynką i wszystko polane polewą czekoladową. Wygląda zupełnie tak, jak
się nazywa ;)

Natomiast bardzo razi mnie, gdy ktoś mówi o "cyckach" jako części ciała,
czy na przykład o dawaniu dziecku cyca. Okropność.

--
Ania

http://www.aniared.blog.onet.pl

26. Data: 2006-03-01 12:47:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar 2006 03:40:54 -0800, "leezard"
<m...@g...com> wrote:

> [...]
>Przegladam wasze wypowiedzi i widze, ze danie ktore sobie wymyslilem
>bez czosnku w jakiejs formie nie bardzo ma szanse powodzenia... ale

No co Ty! Ja osobiscie czosnek bardzo lubie ale nie dodaje do
wszystkiego, jest taka tendencja przesadna, ze jak mieso to
odruch kolanowy - od razu czosnek. NIE musi byc. Przypraw
ciekawych uzj i tyle

Pierz
K.T. - starannie opakowana

27. Data: 2006-03-01 12:49:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Natomiast bardzo razi mnie, gdy ktoś mówi o "cyckach" jako części ciała,
>czy na przykład o dawaniu dziecku cyca. Okropność.

Dokladnie tak samo mysle i to z tym dzieckiem, to mnie az ciarki
przechodza...w sumie jestem zadowolona, ze dzieci karmilam tu i
nie musialam tego slyszec. Nawet od czasu do czasu

Pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2006-03-01 14:48:25

Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):
> In article <du2m14$c0l$1@opal.futuro.pl>, "Killer" <b...@s...pl>
>
> Jakich cycków? Chodzi o kurczaka, a kurczak to ptak, nie ssak.

Jak to jakich?
Piers kurczeca to inaczej cyc kurzecy :)

> Ja bym zrobił tak. Mięso z kurczaka pokroił na dość duże kawałki.
> Włożyła na jakąś godzinę do marynaty np. z białego wina z dodatkiem
> oliwy, lebiodki, odrobiny mięty. pieprzu, soli.
> Następnie trzeba zorganizować rożen. W lecie wykorzystałbym do tego
> "grill". Są też piekarniki i elektryczne opiekacze wyposażone w rożen. W
> ostatczności nadziać to mięso ciasno na szpadki do szaszłyków, lub nawet
> na proste patyczki u upiec w piekarniku.

A mnie sie wydaje, ze dla laika najlepsze bedzie rozwiazanie najprostsze
- czyli wlasnie cyc kurczecy pokroic na kawalki ciut wieksze niz te
jakie otrzymujemy na talerzu w knajpie, przyprawic do smaku - tu sie nie
wypowiadam - a nastepnie opiekac na minimalnej ilosci tluszczu na bardzo
mocno rozgrzanej patelni.
I chyba taki sposob bylby najlepszym ersatzem orginalnego gyros.

BTW tworca watku nie wie ile traci lekcewazac czosnek ;)

29. Data: 2006-03-01 19:00:36

Od: "leezard" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mocno rozgrzanej patelni.
> I chyba taki sposob bylby najlepszym ersatzem orginalnego gyros.

A to bardzo mozliwe ze bedize to najprostrze rozwiazanie tylko co i jak
z przyprawami zeby nie przesadzic :) to jest problem :)
Pewnie w rezultacie wyciagne troche z kazdego przepisu podanego przez
Was i bede ryzykowal co z tego bedzie

30. Data: 2006-03-01 19:07:06

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast bardzo razi mnie, gdy ktoś mówi o "cyckach" jako części ciała,
> czy na przykład o dawaniu dziecku cyca. Okropność.

Pani, która lełała ze mną na sali po porodzie mówiła, że daje dziecku
"cycorka". Jeszcze teraz się otrzepuję jak o tym piszę.

Gosia
(karmiąca piersią)

Kasztany - jak?
Oryginalne przepisy na Pizzę z Pizza Hut i KFC
Jakim ciastem zrobić wrażenie?
Jak zakisic...
mięsko z czerwonym winem