[OT] Usuwanie ogloszen z grupy dyskusyjnej

1. Data: 2002-10-14 09:59:17

Temat: [OT] Usuwanie ogloszen z grupy dyskusyjnej
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane, wytlumaczcie mi prosze, jak dziala usuwanie wlasnych postow z grupy
dyskusyjnej. Przez pomylke wyslalam na jedna z grup mail, ktory mial byc
zaadresowany do osoby prywatnej. Od piatku sie mecze z nim, zeby go usunac,
ale usuniecie za pomoca Outlook Express'a nie dziala (menu Wiadomosc/ Anuluj
wiadomosc). Czy jest jakis inny sposob, zeby to usunac? A moze usuwanie
wiadomosci dziala tylko na wybranych grupach?

Licze na Was i Wasze rady
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-14 12:38:49

Temat: Re: [OT] Usuwanie ogloszen z grupy dyskusyjnej
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"slonko" <s...@w...pl> :

> [...]
> (menu Wiadomosc/ Anuluj wiadomosc). Czy jest jakis inny sposob, zeby
> to usunac? A moze usuwanie wiadomosci dziala tylko na wybranych

Nie wiem jak dziala w OE, bo OE nie uzywam, ale moge Ci usunac wiadomosc
za pomoca XNewsa jak mi powiesz na jakiej grupce ktora usunac :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-10-14 12:40:27

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile slyszalam,to jesli twa wiadomosc przed usunieciem przeczyta chocby
jedna osoba to juz jej nie usuniesz..

Pusia(Białystok)

1. Data: 2002-10-14 12:44:46

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" <b...@p...onet.pl> :

> O ile slyszalam,to jesli twa wiadomosc przed usunieciem przeczyta chocby
> jedna osoba to juz jej nie usuniesz..

Zdecydowanie zle slyszalas :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-10-14 12:58:05

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> O ile slyszalam,to jesli twa wiadomosc przed usunieciem przeczyta chocby
> jedna osoba to juz jej nie usuniesz..

Nieprawda, sama odpowiedzialam komus na prv, ale niestety kliknelam odp.
wszystkim (na nasza grupe) i te wiadomosc usunelam, testowalam na 2 osobach,
wiem o trzeciej, ktora to przeczytala, bo mi zwrocila uwage:)), a wiadomosc
zniknela, korzystam z Outlooka Express i tak jak pisze slonko trzeba zrobic,
czyli
1. byc w danej grupie
2. podswietlic wiadomosc (oczywiscie po sciagnieciu jej z serwera na swoj
dysk)
3. wiadomosc -> anuluj wiadomosc
4. wyslac na grupe jak normalny post.
Po kilku sekundach, moze minucie tej wiadomosci nie powinno byc, jesli
slonko ja widzi, to dlatego, ze ma ja na dysku, osoby, ktore byly w trakcie
sciagania postow (pisze o OE) zobacza tytul wiadomosci oraz tekst: wiadomosc
zostala usunieta z serwera, czyli wszyscy, ktorzy chca po anulowaniu
przeczytac - nie powinni:)
Sprawdzone!! na robotkach recznych:)

Elzbieta

1. Data: 2002-10-14 13:04:37

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak dziala w OE, bo OE nie uzywam, ale moge Ci usunac wiadomosc
> za pomoca XNewsa jak mi powiesz na jakiej grupce ktora usunac :)
>
> Pozdrawiam,
> Monika (Wroclaw)

Poszlo na priva

--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-14 13:13:46

Temat: Re: [OT] Usuwanie ogloszen z grupy dyskusyjnej - DZIEKUJE
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie rady :). Chyba cos nie tak robilam, bo teraz raz
jeszcze sprobowalam usunac wiadomosc i poszla w diably :). A moze to Monga
zadzialala (jesli tak, to serdecznie, stukrotnie dziekuje). Jednym slowem
jest juz ok :)

Pozdrawiam i ciesze sie, ze moge na Was liczyc
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-14 13:15:08

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie zle slyszalas :)

No to sorry :((,slyszalam to od paru z Was ,tylko nie pamietam od ktorych i
niestety w moim przypadku sie sprawdzilo :((((...mimo roznych kombinacji
jakie podajecie i tym razem:(((,no ale oczywiscie nie zycze tego innym.
Pozdroofka :))

Pusia

1. Data: 2002-10-14 13:24:30

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" <b...@p...onet.pl> :

> [...]
> ktorych i niestety w moim przypadku sie sprawdzilo :((((...mimo
> roznych kombinacji jakie podajecie i tym razem:(((,no ale oczywiscie

Jest kilka mozliwosci, miedzy innymi to co pisala Ela - ze osoba ktora juz
sciagnela wiadomosc oczywiscie ja bedzie miala - i tego nie da sie
zmienic, i byc moze Ty ja wykasowalas, ale nawet o tym nie wiesz, moze byc
tez tak ze serwer grupek dyskusyjnych ktorego uzywasz nie obsluguje po
prostu tego polecenia.

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--