Re: (OT) krzyżykowy dołek

Data: 2003-09-18 12:12:54
Temat: Re: (OT) krzyżykowy dołek
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl>

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wczoraj rano mieliśmy bardzo powazną awarie sieci w bloku,łacznie z pozarem
> czesci kabli....W zwiazku z tym padło wszystko i musialam miec
> przeinstalowywany system,utraciłam wszystkie wzory ,ktorych nie mialam
> zapisanych na plytkach buuuu....no cóż trzeba bedzie od nowa
> chomikowac...ale ja nie o tym....
> Wiem,ze to bardzo OT ale w koncu jestesmy tylko kobietkami i marnymi puchami
> i jakby rodzinka netowa wiec prosze Was,tak kompletnie OT podzielcie sie
> Waszymi sposobami na doła psychicznego ,na poprawe humorku i tak w
> [...]
Pusieńko przypomij sobie ,że jesteś też Beatrycze, i że masz mnóstwo
zyczliwych i dobrze myślących o Tobibe ludziach, i tak jak ty chcesz pomagać
innym - oni moga pomóc Tobie. Głowa do góry nieszczęścia wynikające ze
zrządzenia losu wydają się mniej podłe moim zaniem niż te wyządzone świadomie
przez ludzi. (to ostatnie zdanie to musiałam napisać bo wczoraj w szkole mojej
8-letniej córci ktoś nazywaja rzecz po imieniu ukradł małego zrobionego przeze
mnie na szydełku białego misia - jej ukochanego i co ty jako pozytywna
przedszkolanka na takie nieszczęście? - mała pół nocy przepłakała po stracie
przyjaciela a rano musiała iść do szkoły.Najgorsze jest to ,że ja robiłam jak
zwykle "z głowy" i identycznego nie umiem zrobić chociaz to i tak nie byłoby
to samo)
pozdrawiam bardzo gorąco Anga(Ania)