Data: 2003-12-08 17:33:08
Temat: Re: OT na temat mBanku- najgorszy bank jaki kiedykolwiek widziałam
Od: tweety <c...@p...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik rena napisał:
> zastanow sie przed wydawaniem takich opinii. tobie sie on nie
podoba, ale
> ile osob mozesz zniechecic?
szkoda, ze nie piszesz tak w innych przypadkach, zawsze uwaząm, ze jak
kazdy pisze to wyraza tylko i wyłacznie swoje opinie i to jest własnie
moja opinia i bezwzględu na to ile osób moge zniechęcic to bede to
powtarzac w nieskonczonosc.
> a u ciebie jak zwykle porazajace jest to, ze najpierw robisz, a potem
> myslisz i jeszcze oczerniasz przy tym innych (w tym przypadku mbank).
tak, tak w moim przypadku to normalne w twoim za to to, ze najpierw
piszesz a później czytasz dokładnie posty, ale to nie 1-szy i nie
ostatni raz.
> nie mowiac o tym, ze naprawde nie wpadlabym na to, zeby
> wyslac pieniadze na nieaktywny jeszcze rachunek
a ja nie wpadłabym na to, ze po 11 dniach rachunek jest jeszcze
nieaktywny...
i psioczyc na wszystkich
> dookola. to takie "blondynkowate" - ja az wstydzilabym sie do czegos takiego
> przyznac, a ty tupeciarsko jeszcze ich obrabiasz:).
po 1) kazdemu zdazają sie błedy, ale przyzanie sie do nich publicznie
jest zawsze pietnowane od jak najgorszej strony, ale to takie grupowe
nieprawdaż??
po 2) nikogo nie obrabiam wyraziłam swój zal i opinie o banku, którą
bede podtrzymywać nie ze wzgledu na tą jedną sytuację, jakbys uwaznie
czytała to bys doczytała, ze to nie jest moje 1-sze konto w tym banku i
jakos nie 1-sze ich wyskoki i olewactwo na info linii np.
> ps. nie pracuje w mbanku:) ale wkurza mnie, jak nie fair zalatwiasz pewne
> sprawy.
a co jest nie fair?? to ze napisałam post zeby sie wyzalic?? czy to, ze
bank obiecuje załatwic sprawę w ciagu 3 dni roboczych a trwa to 14?? to,
ze bank pisze wyraźnie aby wysłac w ich kopercie zwykłym listem?? i ja
tak robię czy to, ze pani na info linii obiecuje ze sprawa potrwa 2
godziny a trwa 3 dni robocze?? bo nie rozumiem??
Wyzaliłam sie to wszystko, fakt popełniłam bład, ze zanim przekazałam
dyspozycje przelewu powinnam sie upewnic czy kotno jest aktywne co nie
zmienia mojej opinii o mbanku wydanej nie na podstawie 1 sytuacji tylko
półrocznego posiadania u nich konta i załatwiania pewnych spraw.
Niestety bank to instytucja i musi liczyc sie z tym, ze 1 bład
(niekoniecznie ta sytuacja) zawazy na całej opinii klienta o nich, taka
samą sytuacje miałam z BZ WBK (w sensie wydawania opinii), miałam u nich
konto przez 7 lat i na podstawie prodecury likwidacji konta i
potraktowania mnie przez 1 panią w banku stwierdzam, ze ten bank jest do
niczego, bo lekcewazy klienta. Bank i pani w nim musi byc zawsze dobrze
poinformowana i miła dla klienta bo to jest instytucja a nie magiel.
PS. Sama pracowałam w firmie gdzie musiałam chodzic 12 godz. z usmiechem
na ustach pomimo, ze bolała mnie głowa, ze klient był upierdliwy itp. ja
musiałam byc miła itp.
I to jest tylko moje zdanie i teraz to juz EOT bo mozna tak dyskutowac
bez konca. Ja wiem swoje ty swoje też.
--
Pozdrawiam
Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.mwota.prv.pl
Moje aukcje:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=147
5411&showing_type=text&nolimit=1&order=t
|