Re: (OT) napiwki

Data: 2005-06-28 13:43:48
Temat: Re: (OT) napiwki
Od: "...Magda..." <n...@m...maila>

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d9r6bh$104$1@inews.gazeta.pl...
> Czy zostawiacie tipserkom, fryzjerkom, kosmetyczkom napiwki?

Ja z reguly nie zostawiam, no chyba ze efekt przerosl moje oczekiwania i
jestem zachwycona wynikiem (co wcale nie zdarza sie czesto). Aczkolwiek z
relacji mojej siostry-kosmetyczki w sporym zakladzie kosmetycznym wynika ze
klientki zostawiaja napiwki bardzo czesto i sa to dosc spore kwoty (czasami
nawet 100 czy 200zl jednorazowo). Siostra mowi ze z napiwkow ma srednio
miesiecznie 5-6 tysiecy zlotych czyli ponad 3 razy tyle ile wynosi jej
podstawowa pensja. Inna sprawa jest ze ma pelne oblozenie tzn po kilka
klientek w ciagu dnia (a pracuje 6 dni w tygodniu).
Ech, dlaczego ja nie lubuje sie w wyciskaniu czyichs, mowiac delikatnie,
pryszczy???
Pzdr. Magda