Re: [OT] oszuści na Allegro; było: kto chce shiseido?

Data: 2004-05-10 12:22:37
Temat: Re: [OT] oszuści na Allegro; było: kto chce shiseido?
Od: "Jezabel" <j...@p...e-wro.pl>

" Hania " <v...@g...pl> napisała:

> Jestem za!
> I dziwie sie, ze Allegro nie reaguje - w koncu to podwaza wiarygodnosc
calej
> instytucji.
> Ehm, ale tak w szczegolach - masz jakis pomysl jak ugryzc owo zagadnienie?

- Pisać do abuse (mass mailing od co najmniej kilkunastu Allegrowiczek);
znając życie - pomoże niewiele, odpowie automat... i cisza
- WERYFIKOWAĆ; mam akurat trochę czasu (zwolnienie lekarskie), więc
weryfikuję wszystkie nowe aukcje z podróbami w kategoriach "pielęgnacja" i
"makijaż"
- Przenieść dyskusję na alt.pl.allegro,obowiązkowo podając linki do "lewych"
użytkowników; admini Allegro czytują tę grupę dość regularnie i często
interweniują tuż po pojawieniu się linka do niedozwolonej aukcji
- Modlić się ;o) Allegro czerpie profity z tego złodziejstwa i w przypadku
kosmetyków nie kwapi się do usuwania podejrzanych uzytkowników. Niestety są
oni niemal bezkarni, bo nie zbierają negatywów z powodu ignorancji
kupujących.
- Ostatnia deska ratunku: zakładać "kopertkowe" konta na Allegro, licytować
podróby i sadzić negatywne komentarze ;o))))

Zdrówko!

Jezabel