OT poparzenie

1. Data: 2003-12-17 13:31:18

Temat: Re: OT poparzenie
Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Dec 2003 14:33:53 +0100, na pl.rec.kuchnia, agrest napisał(a):

> co zrobic z palcem, ktory dopiero co mial kontakt z goraca blacha (ok 200C)?
> poza tym, ze amputowac?
> zimna woda usmierza bol, ale na ktorko, a nie moge caly dzien stac przy
> kranie

Spryskać Panthenolem.
Ale zimna woda jest doskonała na początek ! Potrzymaj ten palec pod nią tak
długo, jak się tylko da.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-17 13:32:42

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrest" <t...@y...co.uk> napisał w wiadomości
> witam i prosze o rade

> pytam was, bo jestem pewna, ze macie w tym jakies doswiadczenie
>
> pozdrawiam
> topielica, poparzona

Niestety, trzeba moczyc w tej zimnej wodzie. Jakis czas temu wylalam sobie
wrzacy olej na reke, najbardziej ucierpial kciuk i wieczorem zasnelam,
trzymajac tenze kciuk w miseczce z zimna woda. O dziwo i na szczescie nie
zostal mi zaden slad.

Atena

1. Data: 2003-12-17 13:33:53

Temat: OT poparzenie
Od: "agrest" <t...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

witam i prosze o rade

1. Data: 2003-12-17 13:37:51

Od: "agrest" <t...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

trzymam od pol godziny i milo jest, tylko nie wiem juz, co na to reszta
palcow, bo nie daja znaku zycia

1. Data: 2003-12-17 13:39:00

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko, ze - sprawdzalam - moczenie w misce nie dziala; to musi byc
bierzaca
> woda

I jeszcze kefir skutkuje (palec włożyc do kefiru i tak trzymać :)

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-12-17 13:40:19

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Dec 2003 14:37:51 +0100, na pl.rec.kuchnia, agrest napisał(a):

> trzymam od pol godziny i milo jest, tylko nie wiem juz, co na to reszta
> palcow, bo nie daja znaku zycia

No, to może już wystarczy, szkoda by było stracić wszystkie palce, ratując
ten jeden ;) Teraz weź Panthenol. A jak nie masz, to pchnij kuriera do
apteki (mąż się przydaje w takich wypadkach wyjątkowo) nadal trzymając w
międzyczasie ów nieszczęsny palec w wodzie.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-17 13:42:04

Od: "agrest" <t...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

aha
dziekuje
panthenolu nie mam, ale moze jakis domownik sie zlituje

1. Data: 2003-12-17 13:42:57

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Dec 2003 14:42:04 +0100, na pl.rec.kuchnia, agrest napisał(a):

> panthenolu nie mam, ale moze jakis domownik sie zlituje

Jakby nie poszedł na litość, zawsze możesz spróbować szantażem ;)
Nie będzie obiadu, kolacji, świąt i czego tam jeszcze... I niech lecą :D

A swoją drogą to gdzie Ty masz komputer ? Przy kranie ??? :D :D :D

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-17 13:48:53

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W aptece można też kupić specjalne chłodzące żele do poparzeń. Są bardzo
skuteczne w działaniu.

Anna

1. Data: 2003-12-17 13:55:48

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
200C)?
> poza tym, ze amputowac?
> zimna woda usmierza bol, ale na ktorko, a nie moge caly dzien stac przy

Z porad Krysi T. - sprawdzilam na sobie - bol lagodzi posmarowanie
oparzonego miejsca olejkiem lawendowym - takim kupionym w aptece albo
sklepie zielarskim.

pozdrawiam
Basia

Coś fajnego z piersi;)