[OT] prośba o pomoc - ankieta uroda/moda

1. Data: 2006-02-21 11:55:18

Temat: [OT] prośba o pomoc - ankieta uroda/moda
Od: "wilma" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie miłe grupowiczki.
Chciałabym abyście mi pomogły o ile będziecie miały chęć.
Nakreślę teraz o co chodzi:
Przymierzam się do otwarcia sklepu z odzieżą młodzieżową.

Pytanie do Was:

Jak wolicie przeglądać towar na wieszakach, na jakiej wysokości,
czy lepiej jak jest powieszony na rurze i widać tylko rękawy bądź brzegi
spodni, spódnic,
czy lepiej jak po wejściu do sklepu widać całość np. bluzki.
Wieszaki typu karuzela na środku sklepu, czy lepiej wieszaki przy ścianach
??

Proszę Was o pomoc, bo nie bardzo wiem jak się za to zabrać.

Gorąco pozdrawiam
wilma

1. Data: 2006-02-21 12:22:44

Temat: Re: [OT] prośba o pomoc - ankieta uroda/moda
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja lubię karuzele ale z tego co zaobserwowałam w sklepach (przynajmniej w
większych) - robi się duuuży galimatias i trzeba ciągle zbierać ubrania po
klientkach z podłogi :)
najlepiej żeby było widać właśnie rękawy - tylko pamiętaj żeby na jednym
(czy to karuzela czy zwykły0 nie powiesić zbyt ciasno ubrań bo wciskanie
ręki między spódnice/bluzki jest niekomfortowe i powoduje ww "syfek" :)

1. Data: 2006-02-21 12:29:07

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

wilma wrote:

> [...]
> czy lepiej jak po wejściu do sklepu widać całość np. bluzki.
> Wieszaki typu karuzela na środku sklepu, czy lepiej wieszaki przy ścianach

Ja lubie wieszaki-rury wolnostojace, zeby mozna bylo podejsc z obu
stron, i z rura na wysokosci mniej wiecej ramienia - zeby nie bylo
trzeba zadzierac glowy ani garbic sie, zeby obejrzec bluzke. Karuzele
nie sa zle, ale zdarzaja sie przy nich "starcia" jak jest wiecej osob w
sklepie ;) Bluzki luzem moga wisiec na scianach. MSZ najwazniejsze jest,
zeby wieszaki nie byly nackane, tylko zeby w przejsciach mogly sie minac
dwie kobiety objuczone wczesniejszymi zakupami. No i duzo haczykow +
stoleczki w przymierzalniach, a najlepiej takie lustra na zawiasach,
zeby mozna sie bylo obejrzec z tylu. Ewentualnie mozna zrobic taka
aranzacje (2 lustra naprzeciw siebie pod lekkim katem) tuz przed
przymierzalniami.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2006-02-21 12:35:03

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wilma" napisał w wiadomości news:dtev37$5pr$1@wilczek.biz...
> Jak wolicie przeglądać towar na wieszakach, na jakiej wysokości,
> czy lepiej jak jest powieszony na rurze i widać tylko rękawy bądź brzegi
> spodni, spódnic,

Wysokość taka, żeby można było wygodnie ciuch zdjąć z wieszaka i obejrzeć.
Dla mnie wystarczy brzeg ciucha, bo najpierw robię selekcję po kolorach i do
tego co mi nie pasuje nawet nie podchodzę.

> czy lepiej jak po wejściu do sklepu widać całość np. bluzki.

Wszystkiego nie dasz rady tak wywiesić. Ale kilka ciekawszych modeli warto.

> Wieszaki typu karuzela na środku sklepu, czy lepiej wieszaki przy ścianach

Karuzel chronicznie nie znoszę, bo zawsze po drugiej stronie znajdzie się
ktoś kto kręci w innym tempie:/ Za to bardzo lubię wieszaki proste,
ustawione luzem, tak żeby można do nich dojść z drugiej strony. No i
podejście z boku a nie od frontu - tak się po prostu wygodniej do przymiarki
zdejmuje:)

pzdr,
Aga

1. Data: 2006-02-21 12:37:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:
[...]
> MSZ najwazniejsze jest,
> zeby wieszaki nie byly nackane, tylko zeby w przejsciach mogly sie minac
> dwie kobiety objuczone wczesniejszymi zakupami.

i ubrania na tych wieszakach nie nackane, zeby nie trzeba ich
bylo przemoca wyciagac, zwalajac przy okazji trzy inne z wieszakow...

> [...]
> zeby mozna sie bylo obejrzec z tylu. Ewentualnie mozna zrobic taka
> aranzacje (2 lustra naprzeciw siebie pod lekkim katem) tuz przed

popieram, zwlaszcza haczyki! i lustra maja byc w przymierzalni,
a nie gdzies na wycugu w sklepie. niemozebnie mnie denerwuja
sklepy bez luster w kabinach (na szczescie jest ich malo).

i jeszcze jedna rzecz - wieszaki na ubrania powinny byc takie,
zeby owe ubrania z nich nie zlatywaly. ilez to razy zdarzylo
mi sie zwalic wydekoltowana bluzke z wieszaka, po _dotknieciu_
tegoz wieszaka. a potem sa jeki, ze klientki balagan robia...

-- kasica

1. Data: 2006-02-21 12:43:54

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> Beth Winter wrote:
> [...]
>
> i ubrania na tych wieszakach nie nackane, zeby nie trzeba ich
> bylo przemoca wyciagac, zwalajac przy okazji trzy inne z wieszakow...

O wlasnie. Lepiej, zeby bylo mniej ciuchow, ale latwiej je obejrzec.

> popieram, zwlaszcza haczyki! i lustra maja byc w przymierzalni,
> a nie gdzies na wycugu w sklepie. niemozebnie mnie denerwuja
> sklepy bez luster w kabinach (na szczescie jest ich malo).

Jacqueline Riu w Galerii Mokotow? Brr. Nienawidze tego, wkladam bluzke i
wychodze sie obejrzec, a tu maszkaron, bo np. splaszcza biust i sterczy
na brzuchu. Albo nawet moj zwykly problem - jestem w ciemnej grubszej
bluzce i bez stanika, a chce przymierzyc cos bialego i zwiewnego...

> [...]
> mi sie zwalic wydekoltowana bluzke z wieszaka, po _dotknieciu_
> tegoz wieszaka. a potem sa jeki, ze klientki balagan robia...

O, o. Najlepiej zainwestowac w wieszaki z gumowymi nakladkami, z ktorych
sie nic nie zeslizguje.

I koniecznie miejsce do odwieszania przymierzanych rzeczy, z ktorego na
miejsce poodwiesza ekspedientka. Potem w New Yorkerze sie dziwia,
dlaczego wszystko wisi jak popadnie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2006-02-21 12:45:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p wrote:

> Karuzel chronicznie nie znoszę, bo zawsze po drugiej stronie znajdzie się
> ktoś kto kręci w innym tempie:/

albo w druga strone kreci.

poza tym te karuzele potrafia sie przewracac.

precz z karuzelami.

-- kasica

1. Data: 2006-02-21 13:05:36

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:

> Jacqueline Riu w Galerii Mokotow? Brr.

taaa... wciaz nie moge sie nadziwic, co za skonczony debil to
wymyslil. i ciasno w tych kabinkach, ze wali sie konczynami
o wszystkie scianki.

> I koniecznie miejsce do odwieszania przymierzanych rzeczy, z ktorego na
> miejsce poodwiesza ekspedientka. Potem w New Yorkerze sie dziwia,
> dlaczego wszystko wisi jak popadnie...

albo zwaly ciuchow zostaja w przymierzalni, a ja nie wiem, czy
ona jest jeszcze zajeta, czy nie.

-- kasica

1. Data: 2006-02-21 13:19:11

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" napisał w wiadomości
> popieram, zwlaszcza haczyki! i lustra maja byc w przymierzalni,
> a nie gdzies na wycugu w sklepie. niemozebnie mnie denerwuja
> sklepy bez luster w kabinach (na szczescie jest ich malo).

I jeszcze przestrzeń - tak żeby można się było obejrzeć z przyzwoitej
odległości:))
Moje ulubione sklepy mają przymierzalnie w formie osobnego pokoju z
wydzielonymi kabinami. Można się przebrać i obejrzeć w kabinie, a jak ktoś
chce zobaczyć jak wygląda z odległości 3 metrów to wyłazi zza kotary i wciąż
jest w przebieralni:))
I oświetlenie: w którymś sklepie były dwie wersje "dzienne" i sztuczne, a
zmieniało się to samemu wedle wymagań.
Oj i żadnych wyszczuplających luster! Wyszczuplającym lustrom w
przymierzalniach mówię stanowcze nie:))

pzdr,
Aga

1. Data: 2006-02-21 13:28:16

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> taaa... wciaz nie moge sie nadziwic, co za skonczony debil to
> wymyslil. i ciasno w tych kabinkach, ze wali sie konczynami
> o wszystkie scianki.

Oooo dokladnie. Podobno za jakis czas maja miec remont sklepu - juz pare
razy im powtarzalam, ze w takim przypadku to ja chce takie ludzkie
przymierzalnie, jak w Arkadii :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman