suknia ślubna cymbeline

1. Data: 2004-08-27 22:19:40

Temat: suknia ślubna cymbeline
Od: "aliceee" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

sprzedam suknię ślubną firmy Cymbeline, z kolekcji 2004.
kolor ecru, z dodatkami: szalem, ozdobą na włosy, butami.

www.sukniaslubnacymbeline.republika.pl

1. Data: 2004-08-28 06:22:17

Temat: Re: suknia ślubna cymbeline
Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aliceee" <a...@p...fm> napisał
> sprzedam suknię ślubną firmy Cymbeline, z kolekcji 2004.
> kolor ecru, z dodatkami: szalem, ozdobą na włosy, butami.

NTG
umiesc to w komisach slubnych internetowych, na forach slubnych.. Swoja
droga straszna cena ta taka sukienke ;)

1. Data: 2004-08-28 08:19:00

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-28 08:22, Użytkownik Tusinka napisał:

> NTG
> umiesc to w komisach slubnych internetowych, na forach slubnych.. Swoja
> droga straszna cena ta taka sukienke ;)

dokaldnie, w tej cenie mozna miec o wiele ladniejsza sukienke....wogle
mozna miec ladniejsza sukienke niz to cos...

1. Data: 2004-08-28 08:37:55

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał w wiadomości

> dokaldnie, w tej cenie mozna miec o wiele ladniejsza sukienke....wogle
> mozna miec ladniejsza sukienke niz to cos...

Faktycznie, sukienka ta wygląda mało zachęcająco...

1. Data: 2004-08-28 14:04:51

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nick(i)" <a@.spl> napisał w wiadomości

Swoja

> Faktycznie, sukienka ta wygląda mało zachęcająco...

bo modelka to przyslowiowy wieszak....
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-08-28 15:48:03

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

> bo modelka to przyslowiowy wieszak....

Niezupełnie, bo w ciązy:-)

Gosia, co tez dzisiaj jest wredna

1. Data: 2004-08-28 15:54:26

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik teia^^ napisał:

> bo modelka to przyslowiowy wieszak....

A znasz jakieś przysłowie o wieszaku?? ;)

--
Renya
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-08-28 17:17:35

Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> A znasz jakieś przysłowie o wieszaku?? ;)

heheh
racja!
ale samo to slowo uzyte w tym znaczeniu mozna uzyc jako przyslowie heh :P
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-08-28 19:24:15

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, sukienka ta wygląda mało zachęcająco...

sukienka okropna!, swoją drogą ciężko mi uwierzyć w ten _ręczny_ haft

Nusia

1. Data: 2004-08-29 13:33:32

Temat: [OT] smutne :(
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

> bo modelka to przyslowiowy wieszak....

Ze zgrozą przeczytałam odpowiedzi w tym temacie. :( Jasne, że sukienka może
się nie podobać, mi się też nie podoba, ale dajcie spokój...
Już dawno myślałam sobie jak to jest, że na tym forum (i nie tylko, ogólnie
na polskich forach) jest tyle złośliwości i wredności.
Jestem na paru babskich forach zagranicznych i nigdy nie spotkałam się z tym
co dzieje się tutaj codziennie. Jak już nie można się przyczepić do treści,
zgnoić za pytanie po raz któryś o to samo, to zaczyna się wytykanie sobie
błędow ortograficznych, stylistycznych itd.
Naprawdę zaczynam wierzyć w to, że kobiety traktują siebie nawzajem jak
wrogów.
Lepiej się czujecie pisząc dziewczyni, że wygląda jak wieszak i ma brzydką
sukienkę?

Czytam to forum i będę czytać, bo tematyka mnie interesuje, ale szczerze
mowiąc, od dawna boję się odezwać albo o coś zapytać.

Sandra

avon wpisowy?? ile??
jak usunac
sunsilk przeciwko puszeniu...