ryba maslana

61. Data: 2005-12-17 08:32:39

Temat: Re: ryba maslana
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnvbc4$bgi$1@atlantis.news.tpi.pl>
JerzyN <0...@m...pl> pisze:

> Przestaję sie dziwić skoro tak uwazasz, jak dla mnie brakuje "po co"
> lub "dlaczego" się powołuje.

To akurat jest tak oczywiste, że w ogole nie podlega dyskusji.

--
PozdrawiaM

62. Data: 2005-12-17 18:57:54

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> No to zależy, co buchnął,

A sadziłem, że znaczenie ma sam fakt buchnięcia ...

> i co z tym dalej zrobił, i czy tylko komercyjnie,

... tekst ze strony www i wydrukował w znanej gazecie pod swoim
nazwiskiem a gazeta zamieściła go na swojej stronie www i dlatego na
ślad plagiatu wpadłem.
;-)

> czy tez naukowo... tak czy inaczej - dobry prawnik nie będzie od rzeczy.

A po co mi prawnik skoro prawo autorskie znam i wiem co go może za
"buchnięcie" spotkać. Kara za to w procesie cywilnym wynosi nawet do 3
lub w karnym do 8 lat.
:-(
pozdr. Jerzy

63. Data: 2005-12-17 19:46:19

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-17 19:57:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *JerzyN* skreślił te oto słowa:

> A sadziłem, że znaczenie ma sam fakt buchnięcia ...

Prawnie tak.
Ale tak osobiście - pewnie nie zawsze każdemu chce się bić dla samej
satysfakcji...

> ... tekst ze strony www i wydrukował w znanej gazecie pod swoim
> nazwiskiem a gazeta zamieściła go na swojej stronie www i dlatego na
> ślad plagiatu wpadłem.
> ;-)

No to bym się biła, bo gnojek na tym zarobił.

> A po co mi prawnik skoro prawo autorskie znam i wiem co go może za
> "buchnięcie" spotkać. Kara za to w procesie cywilnym wynosi nawet do 3
> lub w karnym do 8 lat.
> :-(

Prawnik, żeby miał się kto w sądzie bić - bo oni na pewno będą miec dobrego
prawnika.
A jak mniej Ci zależy na wiezięniu dla bubka (IMO wyrok nierealny wziąwszy
pod uwagę los plagiatorów np uczelnianych) to żeby ładnie wynegocjował
gratyfikacje i odszkodowanie dla Ciebie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

64. Data: 2005-12-18 18:29:24

Temat: Re: [OT] wywody Miśka było ryba maslana
Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> W wiadomości <news:dnufag$e3p$1@polsl.pl>

> Proste, więc po co_Ty_czytasz coś, co Cię nie interesuje?

Czy na prawde jestes takim PIIIIIIIIIIIIIii ze nie potrafisz przeczytac
tematu postow?

> Ech :-/ Ciężko się myśli, ciężko.
> O Tobie pisałam, że nie założyłeś nowego wątku.

Jesli ktos sie "ciezko" wyraza to ciezko go zrozumiec
Najwieksza sztuka jest mowic (pisac) tak zeby byc przez innych rozumianym a
nie przez samego siebie

65. Data: 2005-12-18 18:32:34

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Misiek napisał(a):
> [...]
>
> Przepisywanie a cytat to dwie różne sprawy.
> Przepisywanie prowadzi w lini prostej do plagiatu a cytat naprowadza
> czytelnika na tok myślenia autora zbieżny z dotychczasowymi publikacjami
> z zastrzeżeniem iż autor powinien zrobić krok do przodu.
> pozdr. Jerzy

Ok zle nazwalem
powinno byc cytowanie a nie przepisywanie

Pozdrowienia
Misiek

66. Data: 2005-12-18 18:35:20

Od: "Misiek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przestaję sie dziwić skoro tak uwazasz, jak dla mnie brakuje "po co" lub
> "dlaczego" się powołuje. I potem to ujawnia, inaczej jest jasne, ze nie

To sie nie dziw
A probowales myslec samodzielnie w momencie kiedy masz udowodmnic cos co
dawno jest juz udowodnione?
Przeciez to bez sensu
to tak jakbys chcial udowodnic komus (kto Cie widzi ) ze nie jestes
wielbladem
Po to jest literatura fachowa zeby z niej korzystac i podpierac sie przy
pisaniu prac dyplomowych (i nie tylko zresztA)

67. Data: 2005-12-18 21:38:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:do4982$6qh$1@bmj-lx1.bmj.net.pl>
Misiek <k...@o...bmj.net.pl> pisze:

> Czy na prawde jestes takim PIIIIIIIIIIIIIii ze nie potrafisz
> przeczytac tematu postow?

A Ty nie potrafisz?
BTW - jakbyś miał problemy ze zrozumieniem, to Twoje wypociny były pod
tematem "Ryba maślana".

> Najwieksza sztuka jest mowic (pisac) tak zeby byc przez innych
> rozumianym a nie przez samego siebie

Tak właśnie piszę, ale to nie moja wina, że ironia jest dla Ciebie obcym
pojęciem.
EOT.

--
PozdrawiaM

68. Data: 2005-12-19 06:13:46

Od: "Misiek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:do4982$6qh$1@bmj-lx1.bmj.net.pl>

> A Ty nie potrafisz?
> BTW - jakbyś miał problemy ze zrozumieniem, to Twoje wypociny były pod
> tematem "Ryba maślana".

Widze temat (w przeciwienstwie do ciebie)
Zauwaz laskawie ze zwracalem uwage osobom piszacym tu o szczawianach,
szczawiu i szpinaku ze to nie ten temat

> Tak właśnie piszę, ale to nie moja wina, że ironia jest dla Ciebie obcym
> pojęciem.

Chyba raczej cynizm niz ironia
Jesli nie umiesz "uzywac ironii"... moze raczej na Aronie sie przerzuc

Pozdowienia
Misiek

69. Data: 2005-12-19 12:50:50

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@p...onet.pl> napisał

> Zauwaz laskawie ze zwracalem uwage osobom piszacym tu o szczawianach,
> szczawiu i szpinaku ze to nie ten temat

A ja zwracam uwagę_Tobie_, piszącemu tu o pierdołach, że to również nie ten
temat.
Nadal nie rozumiesz?

> Chyba raczej cynizm niz ironia

Nie. To jak najbardziej była ironia, ale to, że nie rozumiesz już przestało
mnie dziwić.

PozdrawiaM

70. Data: 2005-12-19 15:47:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Dec 2005 13:50:50 +0100, "Nixe" <n...@f...peel>
wrote:

> [...]
>Nadal nie rozumiesz?

>Nie. To jak najbardziej była ironia, ale to, że nie rozumiesz już przestało

Ludziki kochane, a Wam nie szkoda czasu i energii na jalowe
klotnie? Ej?
Bog sie rodzi, moc truchleje i tak dalej, peace , man

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Izonapoje powerodopalające (Red Bull, Isostar etc) - co mocniejsze?
Bigos o smaku śliwkowym - ratunku!
Pomóżcie, szukam przepisu
ciastka - mój pierwszy raz.... ;))
Co warto przywieźć z Ukrainy?