Re: Obiecuję że to ostatnie

Data: 2003-08-04 18:01:25
Temat: Re: Obiecuję że to ostatnie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "starsza"

> tiaaa...wczoraj dałam se wyrwać ząb mądrości....
> teraz to może być juz tylko gorzej...

Jak myslisz ta nazwa - to pusty wydźwięk?

> no własnie nie wiem... znaczy wiem to wszystko
> co napisałam od stu lat....ale pierwszy raz w życiu
> to napisałam....i nie wiem czy to dobrze.... mam wrażenie
> jakbym jednak przekroczyła jakąś granicę w tym
> zdejmowaniu gaci...

Erotycznie zabrzmiało.
Nudyzm, to ideologia, czyli jakaś idea musi w tym być.
Bo jesteś dorosła, wiedza o sobie Cię uszlachetnia.
Gdybyś była dzieckiem, trzymałabyś się za ... tragikomicznie
niepoznawalne :-)) A stałe konszachtowe :-)

> wiesz... jak czytam/słucham dyskusji o prawie
> w imię róznorodności?

Właściwie tak. Ale to nie, Prawda, a jej popłu_czyny.
Życie człowieka, to nie "małpi gaj".

> płakać nad rozlanym mlekiem... rzadko bywa
> to odwracalne, ale troche tego mleka można jeszcze
> uratować...

Właśnie.
Mam teraz psa. Właśnie rozszarpuje, w ramach zabawy,
miśka. Ma niecałe dwa lata. Miśka dostał z braku...
innych akcesoriów do zabawy. Nie wychowawcze?
A co ja wiem, o myślach psa?

> wszyscy rodzice sa dyletantami... ale nawet
> gdyby istniały zweryfikowane społecznie normy,
> to i tak mają prawo do swobodnego wykorzystywania
> swojej przewagi wobec swojej 'własności' jaką
> jest 'własne' dziecko...... w granicach prawa..

Niestety - wyłazi dziecinne, rodzicielstwo.
Niepewny powód, posiadania dziecka.
Niepewny powód posiadania partnera (tylko jednego?!).
Niepewny powód...etc., etc.

> jakość tych relacji jak zawsze jest wynikiem
> gry dwóch ludziów... przy czym rodzice to szulerzy
> i grają znaczonymi kartami...

Ech, szulerzy :-))
Kasparow, w wydaniu miękkim.
Czyli 'W co ja kurcze, tutaj gram?"
Ważne, że jestem najlepszy :-))

> i to jest piękne!!!

Powinno być :-))

> starsza, chtura matka-dyletantka i zgryzów
> w tej roli przezyła multum.... a jako córka...
> eeeeeh....

a jako syn, eeeeech...
:-)
Cykl. Należy go powoli poprawiać.