Objad

1. Data: 2004-03-17 17:38:45

Temat: Objad
Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

Jutro odwiedzą nas przyjaciele z którymi bardzo rzadko się widujemy.
ze względu na odległość jaka nas dzieli.
Zaprosiłam ich na objad
Zupę już mam Kartoflanka z dziś bardzo dużo zostało
Ale z drugim daniem jest problem mam rolady w zamrażalniku
kluski i kapustę mogę zrobić.
To jest mój pomysł ale może powiecie czym wy częstujecie gości gdy przychodzą na
proszony objad.
Pozdrawiam
Agnieszka
Informator ONiS - Osoby Niewidome i Słabowidzące.
WWW.Informator-ONiS.W.PL

1. Data: 2004-03-17 20:37:48

Temat: Re: Objad
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Mar 2004 19:23:17 +0100, m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

> [...]
>gruszki z rukola i prazonymi orzechami, dorsza solonego z kartoflami
>alibo omlet hiszpanski, filety z indyka z roznistymi owocami, piers
>kacza z cydrem i miodem, kotleciki jagniece z sosem porzeczkowo -
>pomaranczowym, pseldogulasz z kiszona kapusta i kminkiem (do kaszy),
>tarte tatin z jablkiem alibo innymi owocami, zalezy co mi w rece wpadlo,
>albo tarte cytrynowa albo gruszkowo - migdalowa (ja lubie gruszki;), mus
>czekoladowy (z 3 rodzajow czekolady), sorbety z kiwi, pomaranczy,
>cytryny, arbuza. Chwilowo nic innego nie przychodzi mi do glowy.

Aha - zapomnialas o gruszkach...
;->

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2004-03-17 20:45:15

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisał w wiadomości

>Ostatnio byli u mnie zagranicznicy i

... znaczy na tym objedzie, tak? :D:D

1. Data: 2004-03-17 20:50:49

Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> ... znaczy na tym objedzie, tak? :D:D

Betty, ja Cię proszę, Ty nie rozpoczynaj kolejnej rzezi w tej qchni!
JM

1. Data: 2004-03-17 21:02:44

Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Sugerujesz ze imie jest nieprzypadkowe ? :-)
To jest ta sama Betty
http://glinki.com/?l=fb8G
drugi post po wiekopomnej relacji naszej niezapomnianej czikiriki, co kazala
Grubemu posprzatac grupe.
Az strach sie teraz bac.
JM

1. Data: 2004-03-17 21:03:42

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 17 mars 2004 ? 21:50:49, jarek a écrit :

> U?ytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisa? w wiadomo?ci

> Betty, ja Ci? prosz?, Ty nie rozpoczynaj kolejnej rzezi w tej qchni!

Sugerujesz ze imie jest nieprzypadkowe ? :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-03-17 21:58:39

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To jest ta sama Betty
> http://glinki.com/?l=fb8G
> drugi post po wiekopomnej relacji naszej niezapomnianej czikiriki, co

nie bój się Jarku, będę grzeczna, przecież nic nie mówię... A wracając do
czikiriki to pierwszy raz widzę takie zdrobnienie :D, ja jej nick czytam
jako Szeroka o-)

Pozdr.
PS nie mogłam sie powstrzymać jak zobaczyłam ten objad ;)

1. Data: 2004-03-17 22:03:50

Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie bój się Jarku, będę grzeczna, przecież nic nie mówię... A wracając do
> czikiriki to pierwszy raz widzę takie zdrobnienie :D, ja jej nick czytam
> jako Szeroka o-)
Broadway znaczy sje?
> PS nie mogłam sie powstrzymać jak zobaczyłam ten objad ;)
To literówka. Ktoś zapomniał dodać "ł".
Tę kartoflankę, co została z wczorajszego dnia.
JM

1. Data: 2004-03-18 07:14:02

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Betty napisał:

> PS nie mogłam sie powstrzymać jak zobaczyłam ten objad ;)

A ja się powstrzymałam! :) Nawet słówka nie pisnęłam na odgrzewaną
Kartoflankę na ten proszony objad...
--
pa,BasiaBjk

1. Data: 2004-03-18 09:58:13

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le mer 17/03/2004 ? 21:45, Betty a écrit :
> Użytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisał w wiadomości

> przychodzą na proszony objad.

> ... znaczy na tym objedzie, tak? :D:D

Tak. Byli calkiem smaczni.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

Re: kaszanka
[chwale] Buleczki oliwkowo-slonecznikowe Reny
Szukam Aforyzmów i Przysłów na temat jedzenia
jaki robot
ser Philadelphia?