Re: Objawienia Proroka

Data: 2004-06-29 17:48:20
Temat: Re: Objawienia Proroka
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

W odpowiedzi na pismo z dnia pon 28. czerwca 2004 15:00 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane Amelka:

> Właśnie tak... takich nauczycieli jest większość. Jak nie pomogły brzydkie
> wyrazy to na czarną listę go. W realu to pozbycie się problemu metoda
> przeniesienia do innej szkoły. A możesz mi wyjaśnić czym zasłużyłam na
> zaszczyt przeniesienia do KF?

Jesteś cieżkim przypadkiem. Może nie tak ciężkim jak ja :), ale ciężkim.
Ignorujesz ze słodką naiwnością zasady zachowania się na grupach, a jak Ci
delikatnie zwrócić uwagę, to z gracją słonia próbujesz wmówić wszystkim, że
postępujesz dobrze. Rozumiem, że masz dopiero 15 lat, dopiero się uczysz,
więc spróbuję wyjaśnić: Istnieje coś takiego jak Netykieta, czyli zbiór
zachowania się w Sieci. Istnieją również takie a nie inne zasady środowiska
grup dyskusyjnych. Jedną z nich jest np. cięcie cytatów w sposób właściwy,
czego Ty regularnie nie czynisz, albo pozostawiając za dużo, albo tnąc do
zera. Innym niepisanym prawem jest to, że na normalnych, poważnych grupach
nie dyskutuje się namiętnie z politykami i oszołomami religijnymi. Od tego
są trolowe grupy .polityka i .religia. Dlatego Grendel grzecznie Cię
poprosił o nie pisanie na te tematy tutaj. Nie chcemy tu zalewu strzyg
polityczno-religijnych.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)