Objawy raka jelita?

11. Data: 2010-12-09 10:44:14

Temat: Re: Objawy raka jelita?
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 11:28, ag :) pisze:

> Jasne, ale w przypadku profilaktyki jak nic się niepokojącego nie
> dzieje, chyba łatwiej zrobić najpierw test na krew utajoną niż błagać
> lekarza o skierowanie na kolono jeśli nie ma się żadnych podstaw do
> robienia takiego badania.
>
> No chyba że wydają skierowania na zasadzie właśnie profilaktyki, ale o
> tym nie słyszałam.

Zdecydowanie! Musza byc podstawy do wykonywania badan inwazyjnych.
Dlatego zawsze zaczyna sie od nieinwazyjnych. Jesli chodzi o badania
endoskopowe, to jest jeszcze rektoskopia, na pewno bezpieczniejsza, bo
endoskop nie wchodzi tak gleboko jak w przypadku kolonoskopii...

Ja mialem oba badania, kolono i gastro. Gastro to mozna na zywca, jest
nieprzyjemne, ale to nie boli.

12. Data: 2010-12-10 20:42:01

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2010 13:57, zinek pisze:
> Uzytkownik "RPC5JHG"<g...@y...co.uk> napisal w
> wiadomosci news:idg0h7$85a$1@inews.gazeta.pl...
>

> test na krew utajona - dostepny tez w aptekch ...

test o nazwie tumor m2-pk
http://www.tumorm2pk.pl/pl/

13. Data: 2010-12-10 20:46:41

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2010 13:57, zinek pisze:
> Uzytkownik "RPC5JHG"<g...@y...co.uk> napisal w
> wiadomosci news:idg0h7$85a$1@inews.gazeta.pl...
>

> test na krew utajona - dostepny tez w aptekch ...
Cytat ze strony:
http://www.cefarm24.pl/test-kalowy-tumor-m2-pk-p1346
4.html

"Niestety liczne ograniczenia analizy sprawiają, iż FOBT nie może być
traktowany jako wiarygodne badanie przesiewowe w kierunku detekcji zmian
nowotworowych w jelicie grubym. Dane wykazują, iż nawet 75% osób z
rakiem jelita grubego może mieć prawidłowy wynik testu na krew utajoną
(niska czułość). Niezadowalająca jest również swoistość badania, gdyż
tylko w około 11% wyników pozytywnych kolonoskopia potwierdziła
rzeczywiste występowanie RJG!"

Pasy pooperacyjne - kiedy warto?
NASA arszenikowe DNA z "Mono Lake" to wcale NIE przybysze z kosmosu, a dowody na softwarowy zapis "programów zycia i losu" w pamieciach naturalnych komputerków zwanych DNA
Podwyższony AST, ASL i cholesterol
Klucie w penisie podczas wytrysku
Nadmiar witaminy b12