Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Date: Wed, 4 Nov 2015 19:14:14 +0100

> Klocisz sie o rzeczy oczywiste, a z artykulu, ktory sama podlinkowalas
> kilka postow nizej, jasno wynika, ze:
>
> "Lekarze zalecają nam zwykle, aby niepokoić się podwyższonym stężeniem
> cholesterolu LDL z uwagi na związane z tym ryzyko wystąpienia choroby
> serca. Warto jednak wiedzieć, że podział na cholesterol "dobry" (HDL) i
> "zły" (LDL) to uproszczenie, które ma w sposób "obrazkowy" utrwalać w
> głowach pacjentów lęki i obawy związane z cholesterolem. Jak pisze Seneff:
>
> LDL to nie rodzaj cholesterolu, ale raczej pojemnik, który dostarcza
> [...]

NIe. To , ze wyżej jest napisane, że "podział na cholesterol "dobry" (HDL)
i "zły"
(LDL) to uproszczenie"
nie oznacza tego co wypisuje tu Przemek: nie oznacza że holesterol jest
jeden.
Bo nie jest.
Samo HDL to grupa zwizkuw.

Jak pisałam też wcześniej rużne źrudła stosują rużne nazewnictwo i
skoro wyniki badań krwi - stosowane pszecież niejednokrotnie do badań
naukowyh-
okręślają LDL jako holesterol, pełną nazwą "cholesterol LDL",
to to JEST hlesterol.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)