Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)

81. Data: 2015-11-04 19:06:54

Temat: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie dlatego że trójglicerydy to też cholesterol...

Wcześniej temu pszeczyłeś.
Wiem czemu. Bo dyskutowałeś ze mną,
i pszeczyłeś wszystkiemu co napisałam.
Po prostu mnie nie znosisz,
innymi słowy masz alergię na Stokrotki.
1. To się leczy
2. To się wywołuje. Kto i ile ci dał ze tę postawę?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

82. Data: 2015-11-04 19:14:14

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głowach pacjentów lęki i obawy związane z cholesterolem. Jak pisze Seneff:
>
> LDL to nie rodzaj cholesterolu, ale raczej pojemnik, który dostarcza
> tłuszcze, cholesterol, witaminę D oraz rozpuszczalne w tłuszczach
> antyoksydanty do wszystkich komórek organizmu człowieka. Ponieważ
> składniki te nie rozpuszczają się w wodzie, muszą być upakowane i
> transportowane wewnątrz cząsteczek LDL znajdujących się we krwi. Kiedy
> zaburzamy produkcję cząstek LDL, zmniejszamy dostępność tych wszystkich
> składników dla komórek naszego organizmu."
>
> W jednym watku przeczysz swoim wlasnym twierdzeniom.

NIe. To , ze wyżej jest napisane, że "podział na cholesterol "dobry" (HDL)
i "zły"
(LDL) to uproszczenie"
nie oznacza tego co wypisuje tu Przemek: nie oznacza że holesterol jest
jeden.
Bo nie jest.
Samo HDL to grupa zwizkuw.

Jak pisałam też wcześniej rużne źrudła stosują rużne nazewnictwo i
skoro wyniki badań krwi - stosowane pszecież niejednokrotnie do badań
naukowyh-
okręślają LDL jako holesterol, pełną nazwą "cholesterol LDL",
to to JEST hlesterol.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

83. Data: 2015-11-04 19:17:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty się najpierw wylecz z alergi, a potem będę z tobą dyskutować.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

84. Data: 2015-11-04 19:41:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> [...]
> innymi słowy masz alergię na Stokrotki.
> 1. To się leczy
> 2. To się wywołuje. Kto i ile ci dał ze tę postawę?

:-)))) Widzę, że sarkazmu nie zauważyłaś...

Przeczytaj uważnie, bez wycinania, jeszcze raz:

Pewnie dlatego że trójglicerydy to też cholesterol...
A Kopernik też była kobietą! :-)))

Od samego początku twierdzę, że trójglicerydy to tłuszcz, ze cholesterol to
sterol i oba są lipidami czyli bardziej po polsku: tłuszczowcami. Ani
trójglicerydy nie są cholesterolem ani cholesterol nie jest tłuszczem. To,
że jabłka i śliwka sa owocami nie znaczy że jabłko jest śliwką ani że śliwka
jest jabłkiem.

85. Data: 2015-11-04 19:43:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, może skożystam z rady.

Nie skorzystałaś... bo podświadomie wiesz, że nie masz racji.

86. Data: 2015-11-04 19:44:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ty się najpierw wylecz z alergi, a potem będę z tobą dyskutować.

Z jakiej alergii???

I czemu znów wycięłaś niewygodny fragment:

Zero komentarza?

87. Data: 2015-11-04 19:53:54

Temat: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-) [OT]
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, Są i inni. Jak się właściwie zabrać do tematu, to reforma się
> powiedzie. I kto by nie był na czele,
> jeśli za cel będzie miał pszeprowadzenie reformy, a nie udupienie jej,
> to powinien umieć słuhać innyh ludzi.
> Tobie na pewno tej cehy brakuje.

To co myślisz odnośnie azotu w formie azotanów i azotynów?
Tak pytam a'propos Twojej umiejętności słuchania innych ludzi...

88. Data: 2015-11-04 22:27:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-04 19:41, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
> trójglicerydy nie są cholesterolem ani cholesterol nie jest tłuszczem.
> To, że jabłka i śliwka sa owocami nie znaczy że jabłko jest śliwką ani

A nashi jest nashim.

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Obyś miał wysoki cholesterol :-)
tęsknię za smakami