Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)

1. Data: 2015-10-31 21:00:37

Temat: Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1q5rgmi236tyy$.1b6elag0k563l$.dlg@40tude.net...

> I to Cię wyprowadziło na manowce właśnie.

Jakie znowu moje manowce? :-)

Zacytowałem Ci konkretne fragmenty bzdur jakie napisałaś.

Są to bzdury dokumentne, obrazujące Twoją niewiedzę na
tematy (bio)chemiczne i wszechogarniającą Cię ignorancję.

Bo to żeby sprawdzić co to jest cholesterol i czym się od
białka różni jego trawienie albo to że nie ma kurzego czy
ludzkiego cholesterolu bo cholesterol jest JEDEN JEDNAKOWY
byłby żaden problem dla takiego eksperta od googlowania
jak Ty. Tobie się po prostu nie chce, bo jesteś ignorantka.

2. Data: 2015-10-31 21:53:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>byłby żaden problem dla takiego eksperta od googlowania
>jak Ty. Tobie się po prostu nie chce, bo jesteś ignorantka.

Misiek - dwa zasadnicze błędy, nawet gdyby mowa była o tej samej substancji
to można używać określenia "kurzy" jako pochodzący od kury, z mięsa drobiu.
Drugi błąd to taki, że mylisz ścisłe naukowe pojęcie "cholesterolu" z
potocznym, ale jednak używanym powszechnie w medycynie i o tym drugim
znaczeniu mowa gdy się wspomina o (nie)szkodliwości cholesterolu.

Byłby żaden problem dla takiego eksperta od googlowania jak Ty. Tobie się po
prostu nie chce, bo jesteś ćwok.

Możesz spierdalać ignorancie, naczy bez odbioru.

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Obyś miał wysoki cholesterol :-)
tęsknię za smakami