Najlepsza śmietana

1. Data: 2015-10-31 21:58:18

Temat: Najlepsza śmietana
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszą śmietaną jest śmietana President (30%).
Jest dużo lepsza niż wszystkie inne jak Piątnica 18%. Inne nadają się
jeszcze do zup, ale do mizerii czy surówki z rzodkiewki to tylko
President, inne mają jakieś zagęszczacze podczas gdy ta ma super
śmietanowy zapach. Zamknięta długo zachowuje świeżość (niestety
sprzedawana jest zwykle już z małą ilością dni do spożycia), podczas gdy
po otwarciu należy spożyć szybko bo już niedługo to już nie będzie taka
jak dopiero po otwarciu. Z tego powodu preferuję mniejsze opakowania,
szkoda że nie ma jeszcze mniejszych, otwieranych tylko na jedną porcję
surówki.

2. Data: 2015-10-31 22:08:15

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 21:58, zdumiony pisze:
> Najlepszą śmietaną jest śmietana President (30%).

Nie chodzi o to że jest tak gęsta, brakuje mi Presidenta mniej
procentowego, ale ten zapach po otwarciu.

3. Data: 2015-10-31 22:36:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 21:58:18 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
> sprzedawana jest zwykle już z małą ilością dni do spożycia), podczas gdy
> po otwarciu należy spożyć szybko bo już niedługo to już nie będzie taka

I dlatego jest najlepsza.
Ale naprawdę najlepsza jest ta:
http://osm.konskie.pl/produkty/18/29.jpg
24% tłuszczu, ZERO obcych substancji.
Ostatni Mohikanin w sklepie jeśli ktoś szuka prawdziwej śmietany.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

4. Data: 2015-10-31 22:38:10

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 22:36, Ikselka pisze:
> I dlatego jest najlepsza.
> Ale naprawdę najlepsza jest ta:
> http://osm.konskie.pl/produkty/18/29.jpg
> 24% tłuszczu, ZERO obcych substancji.
> Ostatni Mohikanin w sklepie jeśli ktoś szuka prawdziwej śmietany.

Nigdy jej nie próbowałem, gdzie można ją dostać? Co pisze na wieczku?
OSM Końskie?

5. Data: 2015-10-31 22:38:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 22:36:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> I dlatego jest najlepsza.

...bo prawdziwa. Choć tak naprawdę wątpię, czy do końca.
Znam ją.

Z całą odpowiedzialnością polecam.

6. Data: 2015-11-01 00:51:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 22:38:10 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nigdy jej nie próbowałem, gdzie można ją dostać? Co pisze na wieczku?
> OSM Końskie?

"Śmietana 24%" - spory napis. Reszta informacji jest na ściankach kubeczka.
A także polecam ich masło - niedrogie, a swietne:
http://delikatesy.mejpol.com.pl/image/cache/data/mas
lo-500x500.jpg

7. Data: 2015-11-01 01:06:50

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2015 o 00:51, Ikselka pisze:
> "Śmietana 24%" - spory napis. Reszta informacji jest na ściankach kubeczka.
> A także polecam ich masło - niedrogie, a swietne:
> http://delikatesy.mejpol.com.pl/image/cache/data/mas
lo-500x500.jpg

Nie wiem, czy zakłady Końskie docierają do sklepów w moim otoczeniu, bo
nie pamiętam aby były takie towary.

8. Data: 2015-11-01 07:29:45

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego jest najlepsza.
> Ale naprawdę najlepsza jest ta:
> http://osm.konskie.pl/produkty/18/29.jpg
> 24% tłuszczu, ZERO obcych substancji.
> Ostatni Mohikanin w sklepie jeśli ktoś szuka prawdziwej śmietany.

Jest też śmietana Wiejska produkowana w Opolu Lubelskim (18 i 22%)
sprzedawana w plastikowych wiaderkach chyba 400g.
Dostępna w rejonie produkcji ale spotykam ją też w Warszawie w Aldiku na
Kondratowicza.
Również mleko od tego producenta można spokojnie zostawić na zsiadłe i
będzie super.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

9. Data: 2015-11-03 10:57:32

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 listopada 2015 07:29:47 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
> Kondratowicza.
> Również mleko od tego producenta można spokojnie zostawić na zsiadłe i

Ale sie karwa kawka porobiło... Dupne sklepy są, kartek nie ma, a ludziska korzystają
z globalnej sieci komputerowej, coby dowiedzieć się gdzie jest dobre mleko i
śmietana. JAPIERDOLE!!! A było tak, że nie trza było łazić do sklepa bo chłop co
rano donosił butlę/dwie pod drzwi. Z niebieskim lub złotawym sreberkiem, jak kto
wolał. I śmietanka z tego była, i zsiadłe, i zajebiste serki z tego dało się zrobić.
A śmietanka, to była sprzedawana w takich mniejszych buteleczkach. Grosze to
kosztowało, smak niestety dzisiaj nieosiągalny. No chyba że bezpośrednio ze wsi.

10. Data: 2015-11-03 11:07:32

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com wrote:

> [...]
kosztowało, smak niestety dzisiaj nieosiągalny. No chyba że bezpośrednio ze wsi.

a dlaczego nie ma? widać się nie opłaca.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)