Kawa.

1. Data: 2015-11-02 00:02:00

Temat: Kawa.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla MŚK. Smaczna. Tj nie przepalona, nie gorzka i nie kwaśna. Granulacja -
do ekspresu.
Jaka???

Bo już powoli tracę wiarę, że taka istnieje - a mój kosz na śmieci stał się
nałogowym kawoszem.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

2. Data: 2015-11-02 00:04:39

Temat: Re: Kawa.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Nov 2015 00:02:00 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Jaka???
>
> Bo już powoli tracę wiarę, że taka istnieje - a mój kosz na śmieci stał się

Nie kapsułki - normalna mielona albo ziarnista.

3. Data: 2015-11-02 08:21:41

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-02 o 00:04, Ikselka pisze:

> Nie kapsułki - normalna mielona albo ziarnista.

Wiesz, ja kawy w zasadzie nie piję, ale moja śp. żona była namiętną
kawiarą. Niedaleko nas, na Karmelickiej koło kościoła Karmelitów (a
jakże) była taka nieduża palarnia kawy i stamtąd brałem jej mieszankę
Robusty i Arabici 70-30 % świeżo palonej i tam też mielili w takim
specjalnym młynku do ekspresu. Nazwy to żadnej nie miało, po prostu
człek widział jak zielone nasiona wrzucają do piecyka, nawąchał się
aromatu (a na podwórko wychodziły też tyły jadłodajni Zdrowie z
najlepszymi pierogami z kapustą, grzybami czy mięsem),
Tęsknię nieraz za zapachami tego Krakowa, który odszedł w krakowską mgłę
na Błoniach
http://www.krakow4u.pl/inne/krakowska_galeria3/html_
foto/widoki_krakowa_073.html
http://www.krakow4u.pl/inne/krakowska_galeria3/html_
foto/widoki_krakowa_069.html
pozdr nostalgicznie
Stefan

4. Data: 2015-11-02 08:24:43

Od: "Jacek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do ekspresu.
> Jaka???
>
> Bo już powoli tracę wiarę, że taka istnieje - a mój kosz na śmieci stał

A kogo?

Jacek

5. Data: 2015-11-02 12:11:14

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2015 o 00:02, Ikselka pisze:
> [...]
> Jaka???
>
> Bo już powoli tracę wiarę, że taka istnieje - a mój kosz na śmieci stał się

Tej próbowałaś?
http://www.sklepy-cynamonowe.eu/pl_PL/p/Dallmayr-Pro
domo-500g-kawa-ziarnista/438?gclid=COyYq6XM8cgCFULjG
wodIHsEag
Mi smakuje...
W Biedronce mają też kawę stosunkowo tanią, łagodną i z pewnością
niekwaśną (nie znoszę kwaśnej a np. Jacobs Kronung taka jest :/)
http://www.biedronka.pl/pl/product,id,1784,name,kawa
-ziarista-le-grand-500-g
(Crema - nie Espresso).

--
Pozdrówki
Anai

6. Data: 2015-11-02 12:20:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-02 o 12:11, Anai pisze:

> Tej próbowałaś?
> http://www.sklepy-cynamonowe.eu/pl_PL/p/Dallmayr-Pro
domo-500g-kawa-ziarnista/438?gclid=COyYq6XM8cgCFULjG
wodIHsEag

> Mi smakuje...

Tylko ta i tylko ziarnista (bo w ogóle jeśli kupować kawę, to
ziarnistą). Przynajmniej dla mnie najlepsza.
W stałej sprzedaży w Lidlu ją mają. Trochę drożej niż w tym linku, ale
za to od ręki, jak ktoś ma L. pod ręką. ;)

Ewa

7. Data: 2015-11-02 12:22:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tej próbowałaś?
> http://www.sklepy-cynamonowe.eu/pl_PL/p/Dallmayr-Pro
domo-500g-kawa-ziarnista/438?gclid=COyYq6XM8cgCFULjG

BTW A próbowałaś innych wynalazków Dallmayr? W Auchan jest kilka różnych
rodzajów, nie wiem, czy warto ryzykować.

Ewa

8. Data: 2015-11-02 12:24:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-02 o 12:20, FEniks pisze:
> W stałej sprzedaży w Lidlu ją mają. Trochę drożej niż w tym linku

No, po doliczeniu kosztów dostawy wcale nie...

Ewa

9. Data: 2015-11-02 12:38:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"stefan" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
> grzybami czy mięsem),
> Tęsknię nieraz za zapachami tego Krakowa, który odszedł w krakowską mgłę

Już tej kawiarni nie ma.

10. Data: 2015-11-02 12:48:47

Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-02 o 08:21, stefan pisze:

> [...]
> aromatu (a na podwórko wychodziły też tyły jadłodajni Zdrowie z
> najlepszymi pierogami z kapustą, grzybami czy mięsem),

Ta palarnia jak najbardziej istnieje i ma się dobrze, jadłodajnia też,
chociaż pierogów nie próbowałam.

- -
Nika

Najlepsza śmietana