Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

21. Data: 2019-03-17 19:10:13

Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 10:59, Kviat pisze:

> Jakby ci to napisać... to, że klechy podają kłamliwe i wielokrotnie
> zaniżone statystyki dotyczące pedofilów w swoich szeregach, to nie
> znaczy że dali radę zgwałcić wszystkich.
> W całokształcie wszystkich gwałtów przez nich dokonanych, to te
> cielesne są marginesem. Cała reszta, to gwałty na umyśle.
> Mi udało się uniknąć jednego i drugiego. Wam się nie udało.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A co to ciebie i mnie obchodzi co oni podają. Interesuje mnie sprawność
i skuteczność pracy policji i sądów. Ciebie najwyraźniej ktoś zaczadził
do tego stopnia że pretensje masz do złodzieja a nie do organów porządku
i sprawiedliwości, ew. jest tak jak napisałem powyżej - doświadczyłeś
jakiegoś gwałtu albo niespełniona miłość do  kogoś w sutannie.

22. Data: 2019-03-17 19:30:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-17 14:20, Kviat wrote:

> [...]
> "W sytuacji bierności policji wobec neofaszystów obywatelskim
> obowiązkiem było sprzeciwienie się haniebnemu marszu."
>
> Albo przeczytałeś, ale z jakiegoś niezrozumiałego dla normalnego
> człowieka powodu wypierasz informację, z którą miałeś okazję zapoznać
> się już kilkukrotnie.

> Bredzisz.
> Nie da się namówić osoby heteroseksualnej do homoseksualizmu.
> Homoseksualistów boją się ci, którzy nie są pewni swojej orientacji.
> Boją się do niej przyznać i żeby się uwiarygodnić przed swoim
> środowiskiem jacy to oni heteroseksualni atakują homoseksualistów.

Już ci to kiedyś tłumaczyli a ty, jak ten 'dobry ubek', nadal pytasz o
to samo.

https://www.youtube.com/watch?v=yFsdR71jhy4&feature=
youtu.be&t=156

Zgadnij po co, bezpieka, 'różowe teczki' zakładała?

https://www.google.com/search?&q=akcja+hiacynt

23. Data: 2019-03-18 09:12:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 19:10, Trybun pisze:

> A co to ciebie i mnie obchodzi co oni podają.

Bo w przeciwieństwie do ciebie nie mieszkam na bezludnej wyspie.

> Interesuje mnie sprawność
> i skuteczność pracy policji i sądów.

I nie zastanowiłeś się z czego wynika ten brak sprawności i skuteczności?
Kolejna rzecz, która przerasta twoje możliwości intelektualne?

> Ciebie najwyraźniej ktoś zaczadził
> do tego stopnia że pretensje masz do złodzieja a nie do organów porządku
> i sprawiedliwości,

Czyli bladego pojęcia nie masz jak ten mechanizm działa.
Było to wielokrotnie opisywane, jest dostępne publicznie. Trzeba być
debilem żeby do tego stopnia ignorować fakty.

> ew. jest tak jak napisałem powyżej - doświadczyłeś
> jakiegoś gwałtu albo niespełniona miłość do  kogoś w sutannie.

Tak jak napisałem powyżej. Jesteś debilem. Skończyły ci się argumenty i
wiesz, że bredzisz, więc przeszedłeś do insynuacji.
Typowe, ale zastanawiające jest, dlaczego akurat przyszedł ci na myśl
gwałt i to w wykonaniu sukienkowego... To sporo wyjaśnia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2019-03-18 09:14:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 19:30, Ilona pisze:

> Już ci to kiedyś tłumaczyli

Nie przypominam sobie, żeby mi ktoś tłumaczył dlaczego boisz się
homoseksualistów.
Spróbuj samodzielnie wytłumaczyć swój strach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2019-03-18 12:12:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 09:12, Kviat pisze:

> Bo w przeciwieństwie do ciebie nie mieszkam na bezludnej wyspie.

Płacisz podatki i pretensje zgłaszasz wobec przestępców że nikt ich nie
osądził i zamknął.. ech ty świadomy inaczej obywatelu.

> I nie zastanowiłeś się z czego wynika ten brak sprawności i skuteczności?
> Kolejna rzecz, która przerasta twoje możliwości intelektualne?

Ponieważ takich jak ty jest na tym świecie więcej, i niestety tacy jak
ty decydują o kształcie tego świata. Ten kształt to m.in ujadanie na
złodzieja a nie żądanie skuteczności działania wobec opłacanych przez
siebie służb.

> Czyli bladego pojęcia nie masz jak ten mechanizm działa.
> Było to wielokrotnie opisywane, jest dostępne publicznie. Trzeba być
> debilem żeby do tego stopnia ignorować fakty.

Mam blade - nikt policji, prokuratury i sądów nie rozlicza z
zaangażowania i skuteczności w działaniu.

> [...]
> Typowe, ale zastanawiające jest, dlaczego akurat przyszedł ci na myśl
> gwałt i to w wykonaniu sukienkowego... To sporo wyjaśnia.

Takie atakowanie Kościoła chyba  musi mieć jakieś głębsze podłoże.
Stawiam na gwałt, aczkolwiek jak już pisałem - zawód miłosny też możliwy.

26. Data: 2019-03-18 15:42:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 12:12, Trybun pisze:

> Płacisz podatki i pretensje zgłaszasz wobec przestępców że nikt ich nie
> osądził i zamknął.. ech ty świadomy inaczej obywatelu.

Jesteś aż tak tępy? Niesamowite...

> Ponieważ takich jak ty jest na tym świecie więcej,

Na szczęście. I tylko dzięki takim jak ja kościół wreszcie przestaje być
nietykalną świętą krową.

> i niestety tacy jak
> ty decydują o kształcie tego świata.

Coś ci się pomyliło. Ale to nie dziwi, bo masz jakiś uraz do nauki historii.
Tacy jak ja dopiero zaczynają o tym decydować. Bo coraz więcej ludzi
jest wykształconych i nie mają wypranego mózgu przez kościół.

> Ten kształt to m.in ujadanie na
> złodzieja a nie żądanie skuteczności działania wobec opłacanych przez
> siebie służb.

Czyli nawet sekundy nie poświęciłeś, żeby się zastanowić, z czego wynika
ten brak sprawności i skuteczności. To cię zwyczajnie przerosło.
Dlaczego mnie to nie dziwi?

> Mam blade - nikt policji, prokuratury i sądów nie rozlicza z
> zaangażowania i skuteczności w działaniu.

Brawo!
A teraz wysil mózgownicę i zastanów się dlaczego tak jest.
Mała podpowiedź: ci co mają możliwość rozliczania mają wyprane mózgi
przez kościół i boją się rozliczać, bo ich elektorat też ma wyprane
mózgi przez kościół. I jedni i drudzy są szantażowani przez kościół
obietnicą spędzenia reszty swojej egzystencji w piekle, jak tylko śmią
coś powiedzieć przeciwko kościołowi.
Tak działają sekty religijne.

Coś ci zaczęło świtać w tej pustej bańce?

> Takie atakowanie Kościoła chyba  musi mieć jakieś głębsze podłoże.

Taka obrona kościoła chyba musi mieć jakieś głębsze podłoże.

> Stawiam na gwałt, aczkolwiek jak już pisałem - zawód miłosny też możliwy.

Stawiam na syndrom sztokholmski. Co oni ci takiego zrobili, że tak ich
bronisz? Aczkolwiek jak już pisałem, nie bez powodu masz skojarzenia z
gwałtem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2019-03-18 16:01:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-18 09:14, Kviat wrote:

> [...]

> homoseksualistów.
> Spróbuj samodzielnie wytłumaczyć swój strach.

Wiekszość zdrowych ludzi odczuwa żal, że takie cyniczne levackie
kanalie, wykorzystują tych głęboko nieszczęśliwych ludzi.

//strach powinieneś odczuwać ty i tobie podobni, przed dniem w którym ci
ludzie zrozumieją swoją sytuacje.

28. Data: 2019-03-18 16:18:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-18 o 16:01, Ilona pisze:

> Już ci to kiedyś tłumaczyli

> Wiekszość zdrowych ludzi odczuwa żal, że takie cyniczne levackie
> kanalie, wykorzystują tych głęboko nieszczęśliwych ludzi.

Wszyscy normalni ludzie wiedzą, że takie cyniczne prawackie szczucie na
homoseksualistów, to przejaw ignorancji, głupoty, a także
bezinteresownej nienawiści do innych ludzi. I bardzo często przejaw
skrywanej preferencji seksualnej.

> //strach powinieneś odczuwać ty i tobie podobni, przed dniem w którym ci
> ludzie zrozumieją swoją sytuacje.

Przecież homoseksualiści rozumieją swoją sytuację i dlatego się bronią.
Prawaki katotalibskie dbają o to, żeby homoseksualiści nie zapomnieli w
jakiej są sytuacji. Tak samo robili zwolennicy niewolnictwa i
przeciwnicy praw dla kobiet. Im też nie pozwalali zapomnieć w jakiej są
sytuacji.

Dlaczego boisz się homoseksualistów?
A może ty się boisz nie homoseksualistów, tylko tych, co na
homoseksualistów szczują i na wszelki wypadek do nich dołączyłeś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2019-03-18 16:26:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-18 16:18, Kviat wrote:

> [...]

> A może ty się boisz nie homoseksualistów, tylko tych, co na
> homoseksualistów szczują i na wszelki wypadek do nich dołączyłeś?

Cierpliwości, doczekasz tego dnia, juz wkrótce!

// pamiętaj, tolerancja represywna działa w obie strony!

30. Data: 2019-03-18 17:06:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-18 15:42, Kviat wrote:

> [...]
>
> Stawiam na syndrom sztokholmski. Co oni ci takiego zrobili, że tak ich
> bronisz? Aczkolwiek jak już pisałem, nie bez powodu masz skojarzenia z

Neo_marksiści czym swoich wiernych straszą?

//czy to tylko objaw dziedzicznego sieroctwa po pierwszej_komunie?

HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli
Sprawa ,,Burego".
Wielki Brat