Re: Ocena - BARDZO DLUGIE !!!!!!!!!

Data: 2002-05-14 07:59:17
Temat: Re: Ocena - BARDZO DLUGIE !!!!!!!!!
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com>

Jeszcze się taki nie urodził coby wszystkim dogodził. Zawsze tak było i
będzie. A skoro wszyscy Cię cenimy, popieramy i stoimy za Tobą nie ma sensu
przejmować się tą osobą. Ja na serwer próbowałam dostać dobre 3 tygodnie,
nawet mój mąż informatyk miał problem, bo nie mieliśmy czegoś tam
włączonego, a Monga cierpliwie nam odpisywała, nawet wtedy, kiedy mój mąż w
przypływie irytacji pozwolił sobie na maila zalatującego lekką
zło.śliwością, za co został przeze mnie "ustawiony do pionu".
Martwi mnie jedno. Do tej pory żyliśmy ze sobą wszyscy w dobrej komitywie,
byliśmy dla siebie mili, sympatyczni i chętni do pomocy. A teraz zjawił się
ktoś taki i miesza. Może powinniśmy twardo i jasno powiedzieć że nie
będziemy tolerować takiego zachowania? Co Wy na to?
Kinga
P.S Dzidziusiowi się nie podoba jak siedze przed komputerem, ciasno mu,
muszę coś wykombinować żeby stukać w klawiaturę na leżąco:))))))