Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami

31. Data: 2006-08-10 19:02:52

Temat: Re: Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Aug 2006 10:05:43 +0200, SJS napisał(a):

> w windzie jest dostateczne oświetlenie aby zamontowac kamerę o czułosci 1
> luxa i bez problemu można ukryć tyle że tam nie można wykorzystac zasilania
> sieciowego i potrzebna jest bateria, niestety wystarcza /9V/ na około 8
> godzin ale warto poświęcić nawet kilkanascie baterii aby wyłapac psujaczy
> zasięg radiowy może nie sięgać w wysokich budynkach

Skoro w windzie jest światło to i prąd jest. Nikt nie będzie co 9 godzin
zmieniał baterii :)

Miroo (http://miroo.ovh.org)

32. Data: 2006-08-10 20:34:52

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mm" napisał:

> Inny rodzaj alarmu jest równie skuteczny a znacznie tańszy. Jest to alarm
> który po włamaniu nadaje sygnał przez swój telefon mobilny na twój drugi
> telefon mobilny (tam gdzie jesteś) z odtworzeniem nagrania że nastąpiło
> włączenie alarmu albo włamanie. Właścieciel mieszkania nie musi w takiej
> sytuacji płacić abonamentu za podłączanie alarmu z policją, tylko sam, po
> odebraniu takiego zawiadomienia, decyduje czy dzwoni na policję żeby
> zgłosić włamanie. Systemy takie z powodzeniem stosowane są od wielu lat w
> krajach zachodnich.

I w tym szkopuł. U nas niestety policja, jak i inne służby działają "nieco
inaczej" niż w "krajach zachodnich". I "inaczej" w tym przypadku nie znaczy
"lepiej"

Przemek

33. Data: 2006-08-10 22:13:39

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> kamery kosztują już od 60 /przewodowe/ kilku złotych

http://www.allegro.pl/item119986305_markowa_kamera_b
ezprzewodowa_uznany_producent_.html
> w windzie jest dostateczne oświetlenie aby zamontowac kamerę o czułosci 1

kolego, widziales obraz z tej kamery?
bo ja mam taka kamere i moim zdaniem sie do nie nadaje (kolorowa) w
szczegolnosci do windy

34. Data: 2006-08-18 09:39:59

Od: "NATANEL" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jeśli mozna wtrącić słówko, skoro piszesz że zainteresowanych ochroną jest
więcej,
to w tym przypadku można negocjować ceny z firmami ochroniarskimi, polecam
tego typu ochronę ze względu na funkcjonalność i wygodę a przedewszystkim
skuteczność.
System kamer żeby się sprawdził to trzeba trochę pieniążków wydać.
Dobre kamery plus odpowiedni obiektyw i czujnik ruchu (bo przecież nie
będziecie nagrywać nonstop) trochę kosztują ;na magnetowid poklatkowy
(drogi) nie nagrywa się, istnieją rejestratory cyfrowe.
Moja rada rozejrzeć się na rynku systemów alarmowych,
założyć w każdym mieszkaniu (mozna samodzielnie będzie taniej )( centralkę
kilka czujek czujnik magnetyczny i pilot napadowy)
Jak już system będzie działał w wszystkich lokalach dogadać sie z firmą
monitorującą założą nadajnik i wprzypadku zdarzenia włamanie, napad, etc. w
kilka minut przyjadą i złapią kolesia.
Ustalą wam miesięczny abonament i nie powinno być to strasznie drogo na
rynku w tej branży jest już spora konkurencja.

Pozdrawiam

Natanel

laminat okleina
Gniazdka sieciowe w boazerii