Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.

Data: 2009-03-14 13:42:46
Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

wiadomości news:gpg88i$8v4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Każdy z IQ >80 wie, że spalanie wytwarza ciśnienie. Dlatego np silnik
> spalinowy napędza samochód. Gołym okiem widać, że kominek nie jest
> uszczelniony, a jego konstrukcja nie wytrzyma nawet ułamka atmosfery
> ciśnienia, bo jest po prostu nieszczelny. Nie ma uszczelek, ani grubych
> drzwi zakręcanych śrubami.
> Każde dziecko wie, że jak się wytwarza ciśnienie spalin, a kominek jest
> nieszczelny, to spaliny wyjdą na zewnątrz. To jest tak oczywiste, a Ty
> tego nie wiesz.
>
> Jesteś po prostu głupcem.

Głupcem jesteś co najwyżej ty (przepraszam za brak wielkiej litery), który
nie potrafi czytać ze zrozumieniem.

Ciężko mi polemizowac, bo ewidentnie popełniłem błąd (i głupotę) i to nie
ulega wątpliwości. Humanum est errare.

Przykładowo ognisko może zgasnąć nawet jak jest jeszcze materiał do
palenia - kominek z resztą też (jeśli źle go rozpalimy). Mniejszy dostęp
tlenu może spowodować w końcówce, że coś co się pali zacznie powoli gasnąć.
Napisałem, że sądziłem iż szyber nie odcina całkowicie odpływu spalin (co
przy małym palenisku powodowałoby wydostawanie się przez ciąg kominowy
spalin).

Może nie frasobliwie napisałem "zabranie dopływu tlenu" co ty zrozumiales
jako "hiperszczelną komorę do której tlen nie ma dojścia" - gratuluje
interpretacji! - twoje IQ na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie, iż podnosi
się ono o kilka punktów w momencie gdy wycierasz sobie kimś gębę...

Nie pozdrawiam