Od Zurawinki

1. Data: 2002-08-26 18:30:16

Temat: Od Zurawinki
Od: z...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Prosze nie odpowiadajcie
Poczytajcie sobie tylko

a prawda jest taka, ze albo boja sie odezwac albo sa zbyt leniwi,
zeby to zrobic.
Herbatka
----
Nie boje sie. Odzywalam sie-
----------
Herbatka - czasem warto plunac na wielblada czyjejs matki

Mechcia

MechaGodzilla
mala uwaga: to nie wielblad mial pluc...

---------------------------------
Herbatka wrote:
> no wlasnie - a moze my lubimy rozmawiac z ludzmi kulturalnymi ????

------------------------------------
Tak więc żurawinko, jakiejkolwiek płci i wieku jesteś i gdziekolwiek
mieszkasz, uśmiech czyni cuda i powoduje mniej zmarszczek, niż wściekła
twarz.

Waldek
---------
Dziekuje- ale ja nie jestem wsciekla- po prostu mi przykro
--------------
Krysiu z calym moim autorytetem stwierdzam, ze mówisz normalnie po polsku z
normalnym akcentem...
--
Joanna
----------------------

To sa slowa i intencje osob, ktore grupe zakladaly. Zwracam uwage na 'nie
bedziemy rozmawiac o "dupie marynie"'.

Pozdrowienia
Jarek
------------
Tak tez sobie myslalam
---------------------

nie wpadanie anonimowo jak po
ogien na grupe z kolejnymi, powtarzajacymi sie pytaniami i nie grupowanie w
jednym miejscu "blizej niezidentyfikowanych obiektow"
Herbatka

------------------------
przy moim e-mail jest nick
--------------------------
Zgadzam sie + musi sie liczyc z konsekwencjami typu bojkot, kpina itp. to
takie proste
Herbatka
--------------------
?????????????
------------------
pl.rec.kuchnia

-

Re: OT i nie OT: Pytanie - czy nowe osoby powinny sie przedstawiac?

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisała:
> Zgadzam sie + musi sie liczyc z konsekwencjami typu bojkot, kpina itp. to
> takie proste

Nie, to wcale tak byc nie musi, czyli bojkot, kpiny, itp.

Jesli ktos chce potrafi kulturalnie rozmawiac, to bedzie to robil
na grupie nawet bez wstepnych opowiastek o swoim zyciu.
Nic na sile!
Ktos zechce dodac cos osobistego od siebie, to doda, a jesli nie,
to ja osobiscie nie zamierzam mu tego wyciagac z gardla i traktowac
gorzej niz inne znane osobistosci grupowe.
Sama nie jestem chetna do takich zwierzen, wiec doskonale rozumiem
zurawinke.
-------------
Dziekuje
----------------
Zurawinko, wroc! :)
Pamietaj, ze nieobecni nie maja racji i nikt nie moze Ci zabronic
pisac na grupe, albo tez szykanowac w jakikolwiek sposob, o ile
bedziesz sie zachowywala zgodnie z netykieta.

Pozdrawiam
Lilla

--------------------
jeszcze raz dziekuje - nie wroce
-----------------
Zowu chyba nie doczytalam czegos, bo nie widzialam, zeby ktos zabranial
Zurawince pisac na grupe. Zabranial ktos?

Marta
musi sie liczyc z konsekwencjami typu bojkot, kpina itp. to
takie proste
Herbatka
---------------------------
to bardzo zachecajace do pozostania tutaj,
prawda?

Pozdrawiam
Lilla
P.S. Zeby bylo jasne - internet dla mnie to zatloczony autobus linii
miejskiej, gdzie w scisku jedzie tlum przypadkowych osob. I nawet nie bardzo
wiadomo, komu powiedziec "Dzien dobry". Ale to sie moze zmienic, w miare,
jak przyjdzie nam poznac, choc czesc podroznych...
Zuzka
----------------
Zgadzam sie calkowicie
-----------------
a ja mysle, ze zurawinkowe "odejscie" jest tylko na pokaz. wroci. jesli nie
pod zurawinka to pod inna jarzebinka.

MechaGodzilla
------------------
Nie wroci - jest jej tylko bardzo przykro , ze zostala tak potraktowana przez
swioch Rodakow

1. Data: 2002-08-26 19:34:25

Temat: Re: Od Zurawinki
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Aug 2002 20:30:16 +0200, z...@h...com wrote:

ciach

>Nie wroci - jest jej tylko bardzo przykro , ze zostala tak potraktowana przez
>swioch Rodakow

A jednak wrocila...
;->>>

Art(Gruby ale coraz chudszy...)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-26 19:44:57

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisal w wiadomosci
> On 26 Aug 2002 20:30:16 +0200, z...@h...com wrote:
>
> ciach

> A jednak wrocila...
> ;->>>

Pewnie po "recepte" na brak poczucia humoru ;-)

Adiola

1. Data: 2002-08-26 19:55:06

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pewnie po "recepte" na brak poczucia humoru ;-)
>
> Adiola

sprzedamy?

Mechcia
recepte- oczywiscie...

1. Data: 2002-08-26 20:08:30

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 21:44:57 +0200, "Adiola" <a...@w...pl> wrote:

>Pewnie po "recepte" na brak poczucia humoru ;-)
>
>Adiola

A masz ja ???
;->

Art(Gruby ale coraz chudszy...)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-26 20:13:38

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 21:55:06 +0200, "MechaGodzilla"
<m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

>sprzedamy?
>
>Mechcia
>recepte- oczywiscie...

Nie tam ... za darmo sie ja opublikuje coby sytuacji powyzszych
uniknac...ludzie sie wrzodow na zolodku dorobia ....zamiast sie ciasta
na pizze lub racuchy nauczyc...
;->>>>

Art(Gruby ale coraz chudszy...)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-26 20:13:39

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
news:ake0oo$7n7> >

Pewnie po "recepte" na brak poczucia humoru ;-)

> sprzedamy?
>
> Mechcia
> recepte- oczywiscie...

naturalnie, ale cena moze byc zbyt wysoka ;-)

Adiola

1. Data: 2002-08-26 20:19:26

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz ja ???
> ;->

a watpisz w to ??? ;->>

Adiola :-)

1. Data: 2002-08-26 20:51:08

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 22:19:26 +0200, "Adiola" <a...@w...pl> wrote:

>a watpisz w to ??? ;->>
>
>Adiola :-)

Ja w nic nie watpie...
;->>>>

Art(Gruby ale coraz chudszy...)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-26 20:55:35

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie po "recepte" na brak poczucia humoru ;-)
>
> Adiola

TWA TWA TWA TWA TWA TWA TWA
nic dodac nic ująć
żegnam