Re: Od realu do wirtuala.

Data: 2007-10-30 04:22:13
Temat: Re: Od realu do wirtuala.
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fg64ur$27t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tylko baby robią sobie nawzajem takie rzeczy.
> Kim Ty jesteś: Eu? Magdą? A może konglomeratem tych wszystkich, które
> mnie nie znoszą, bo nie są ani dość kobiece, ani dość inteligentne, by
> mi dorównać?

Ależ gdzież one!?! Tu?!? Czy wciąż w p.r.kuchni przy garach? ;)

He he -jam t[w]ą Zmorą co wydobywa z odchłani niepamięci twe
niedostatki doskonałości...jam jest dedykowana pułapka na mysz
z serkiem i zatrzaskiem jeszcze czekającym swego dnia - a kysz! ;P

> Może i będę w Krakowie. Na 50 procent. Starczy Ci odwagi, aby przyjść?
> Mnie starczyło w Warszawie (przy wydatnej pomocy JaKasi i Flyera, którym
> przy okazji bardzo dziękuję).

"Być albo nie być...oto jest pytanie" ;P
Kwestia odwagi? Eeee...raczej pogody
i kilku innych zamiennych "zmiennych"...
jak rodziny statystyczny aktualny wykres
zużycia piguł, i t p... że o stanie dróg...

> Żadna tam ulica 11 Listopada.

Ja na twoim miejscu sprawdził[a]bym jednak ten adres ;)))

> Lubię Rynek. Środek dnia. Dokładne miejsce
> (na Rynku) i godzinę podaj na priv - nie chcę robić zbiegowiska.
> Zobaczę, co z Ciebie za jedna. Zadam Ci dwa pytania sprawdzające
> autentyczność postaci, żtp :->

może więc jak chciałaś:
geometryczny środek Rynku
na przecięciu jego przekątnych ;P
[uwaga przyda ci się geodeta!] ;)))
[i mały czołg...] pytania sobie daruj
bo nic nie wskórasz - tak byłabyś
zaskoczona... ;)

> Nie opiszę Cię w grupach, czyś ładna, czy brzydka - bo to ostatni mój
> post w grupach.

Gdyby to ONE były
to napisałyby:
"Ostatni post na grupach? Boś głupia"...prawda?

> Może być jeszcze tylko jeden, o treści "Nie przyszła". To zależy od
Ciebie.

To najlepie już go napisz -przestaw kompa na wiadomą datę- i wyślij
zawczasu,
jak to miło będzie być w Kraku bez z góry zadanch "obciażeń towarzyskich"...
;)
A najlepiej się bedzie tak mijać po wielokroć w miłym podekscytowaniu:
"a może to ta, ten, ci, te, owi, owe...łon, łona, łoni, łone" ;)