Re: Z maila na priva: od virtuala do realu i spowrotem?

Data: 2007-10-30 04:43:55
Temat: Re: Z maila na priva: od virtuala do realu i spowrotem?
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fg6a13$q6i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A co sie stało po spotkaniu, poza oczywiście twoją
> nerwową "obroną", przed nieistniejącym zagrożeniem?

ty twierdzisz że jest nerwowa i że nieistniejące i że zagrożenie

> Raczej do iluzji, że je masz. ;)

Albo do twojej iluzji na temat moich -prawda? ;P
I tak moznaby w nieskoczoność...

> Dlatego wybierasz relacje wirtualne? ;)

A skąd ty wiesz którzy z tych tu wirtualnych
są lub nie ze mną w realnych? Np ci co nie piszą
na grupy a tylko czytają pisząc jedynie na priva?
Ot...znikąd...

> Kto tu sugeruje, ze istnieją takie prawdy?

michal im przytaknął a jeśli nie wiesz kto jeszcze sugeruje że są takie
prawdy poczytaj NT -no i Mickiewicza -chyba że masz te źrodła akurat w...
nosie...to może poczytaj Tinę...i zajmij się taro...tfu tfu...

> A w związku z tym - kto sobie je tutaj z dachu przypisuje? ;)

Zapewne nie ten/ta co nie wie jakie one są lub neguje ich istnienie ;P

> Banały, banały...

Banalni banałami chcąc straszyć...tylko banalizują
...zieeeewwww...ide spać!

> Ty jestes lepszy - robisz jedno i drugie jednocześnie!
> Jesteś bardziej pokrętny - upierdliwy i zachowawczy
> w jednym.

To ma być przytyk czy pochwała? Bo się pogubiłem ;)))
A może próba naśladownictwa?! ;P
To nie tak się k! robi...
Trzeba szczyptę
finezji!!!