Re: Od zera z dzialka+ prawo dzialkowca.

Data: 2002-05-22 23:06:27
Temat: Re: Od zera z dzialka+ prawo dzialkowca.
Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

On Wed, 22 May 2002 21:50:56 +0200, "Lusia" <L...@g...pl> wrote in
article <acgsbv$e45$1@absinth.dialog.net.pl>:

[...]
> chcialabym wiedziec jak zaczac? Co zrobic na poczatek by zasiac tam trawe i
> doprowadzioc do porzadku drzewa.

W sprawach prawnych nic Ci nie pomogę, bo się nie znam. Ale co do
mszyc na drzewach - koleżanka mi podpowiedziała, że jej rodzice zawsze
sieją sporo nasturcji w poliżu róż i drzewek szczególnie lubianych przez
tę szarańczę. I podobno wszystkie mszyce siedzą na nasturcjach i niczego
innego już nie ruszają.
W związku z tym ostatnio bez opamiętania sieję nasturcje ;)

Pozdrawiam
Nina
--
___// Antonina Liedtke http://akson.sgh.waw.pl/~aliedt/ {`--.
(_/(( .--'} "Wygnałem z mego ogrodu wszystkie troski świata... {:}'-.}>, jgs