Re: Odchudzanie [NTG]

Data: 2005-06-15 07:28:08
Temat: Re: Odchudzanie [NTG]
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

Bozena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):

> 1. Grupę pl.misc.dieta, jako że tu jest to NTG.
> 2. Dość brutalną dietę ŻP ;)
> 3. Skakankę i brzuszki, a najlepiej porządną siłownię z dobrymi
> instruktorami.
> 4. Basen.

zgadzam sie w calej rozciaglosci.
Poza tym, jesli chcesz szybciej zejsc z tego swiata, to jedz sobie rozne
Meridie, Adipexy, thermy pro - serducho wykonczysz, nery przestana pracowac,
wpadniesz w stany depresyjne,generalnie takie tam drobnostki.
Mozesz rowniez wydawac kase na L-karnityne, wyciagi z roznych roslin,
witaminki - to generalnie nie zaszkodzi, kwestia-czy pomoze. Tu dodatkowa
uwaga - nie wszystko, co pochodzenia roslinnego jest zdrowe, a juz koniecznie
nie wolno przekraczac zalecanych ilosci.
Mozesz tez stosowac herbatki przeczyszczajace, tylko jak Cie beda lapac w
nocy skorcze (wyplukanie mikroelementow), to tez pretensje tylko do siebie ;-
))
Troche postraszylam (mam nadzieje ;-))) - tak wiec jw - mniej zryc, ruszac
sie i cieszyc zdrowiem :))

Zdrowki
hania