Odczucia po byciu zdradzanym..

1. Data: 2001-12-11 13:16:18

Temat: Odczucia po byciu zdradzanym..
Od: s...@p...onet.pl (Kwiatek) szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu rozpoczalem watek "Strach przed kolejnym zwiazkiem...".
Dzisiaj sie dowiedzialem ze moja byla dziewczyna, z ktora bylem, mowila
ze mnie kocha, mielismy byc razem itp. zdradzala mnie przez te dwa lata,
a jej ufalem. Ona natomiast nie miala podstaw zeby uwazac ze ja ja zdradzam.
Czuje teraz straszny bol, mimo ze od prawie pol roku nie jestesmy razem.
Obawiam sie, ze juz nigdy nie bede w stanie moim kolejnym dziewczyna zaufac
przez co moge je krzywdzic, czego bym nie chcial. Mam dlatego pytanie do
kobiet: "jak to jest ze zdradzacie? Co was do tego prowadzi??". Prosze o
odpowiedzi, tak zebym mogl kiedys ustrzec sie tych bledow, jesli bede kiedys
mogl znowu pokochac, bo nie wiem czy kiedys bede jeszcze mogl. Macie moze
jakies rady jak sobie radzic, z takim bolem ??

Pozdrawiam
Kwiatek

1. Data: 2001-12-11 13:53:31

Temat: Re: Odczucia po byciu zdradzanym..
Od: "Alienkaa" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kwiatek <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@l...kwiatek.tpi.pl
> [...]
> przez co moge je krzywdzic, czego bym nie chcial. Mam dlatego pytanie do
> kobiet: "jak to jest ze zdradzacie? Co was do tego prowadzi??".

A coz to za pytanie? Przeciez kazad zdrada to bardzo indywidualna sprawa i
trudno oczekiwac, ze kazda z kobitek grupowych da ci gotowa odpowiedz - to
nie jest przepis na ciasto.. Moze lepiej zapytaj swojej bylej dziewczyny
dlaczego postepowala w taki sposob? Poza tym uwazam, ze zdrada naprawde nie
zalezy od plci, tylko od danej osoby - charakteru, zasad, roznych innych
czynnikow i nie da sie absolutnie uogolnic...
Nie rozumiem jeszcze jednego - dlaczego piszesz ze "Twoim kolejnym
dziewczynom"? Planujesz sie teraz dla odmiany bawic w Casanowe?

Alienkaa

1. Data: 2001-12-11 14:18:33

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

PrawdziwaWiedzmaF. napisał(a) w wiadomości:

>ee pewnie tylko w Don Juana;PPPP

To wcale nie jest smieszne. I zupelnie rozumiem obawy Kwiatka.

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2001-12-11 14:22:04

Od: s...@p...onet.pl (Kwiatek) szukaj wiadomości tego autora

Nudzac sie Tue, 11 Dec 2001 15:18:33 +0100,
Rusalka <r...@i...pl> nastukal(-a) :

Jak juz to cos w stylu Kuba Rozpruwacz :))

>To wcale nie jest smieszne. I zupelnie rozumiem obawy Kwiatka.

Moze jak ich kiedys to spotka(oby nie) zrozumieja :(((

Pozdro
Kwiatek

1. Data: 2001-12-11 14:22:24

Temat: Odp: Odczucia po byciu zdradzanym..
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie jest przepis na ciasto.. Moze lepiej zapytaj swojej bylej dziewczyny
Po tym jak sie juz tak dawno rozstali....? po co rozdrapywac stare rany...?

[ciach ciach]

> Nie rozumiem jeszcze jednego - dlaczego piszesz ze "Twoim kolejnym
> dziewczynom"? Planujesz sie teraz dla odmiany bawic w Casanowe?

ee pewnie tylko w Don Juana;PPPP

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2001-12-11 14:31:07

Od: "Alienkaa" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rusalka <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v54ke$us7$...@n...mcnet.pl...

> To wcale nie jest smieszne. I zupelnie rozumiem obawy Kwiatka.
A czy ja gdzies pisalam, ze to jest smieszne? Zastanawia mnie tylko dlaczego
w taki sposob to ujal... Ktos kto podchodzi powaznie do zycia nie zaklada
raczej od razu, ze bedzie mial jeszcze kolejne dziewczyny, tylko szuka tego
kogos wyjatkowego. Post robil wrazenie przemyslanego, moze dlatego jakos mi
tak tu zgrzytnely te dziewczyny.

Alienkaa

1. Data: 2001-12-11 14:35:14

Od: s...@p...onet.pl (Kwiatek) szukaj wiadomości tego autora

Nudzac sie Tue, 11 Dec 2001 15:31:07 +0100,
Alienkaa <A...@p...fm> nastukal(-a) :

> [...]
>kogos wyjatkowego. Post robil wrazenie przemyslanego, moze dlatego jakos mi

Moze zle to ujalem. Jak najbardziej chcialbym znalezc te osobe, z ktora
chailbym spedzic zycie. Ale znajac zycie, zanim znajde te jedyna, bede
pewnie mial jeszcze kilka dziewczyn, i to mi chodzilo. Nie zakladam ze bedzie
to kilka. Moze byc tylko jedna, a moze i byc kilka, sam nie wiem.

Pozdrawiam
Kwiatek

1. Data: 2001-12-11 14:46:29

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rusalka <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v54ke$us7$...@n...mcnet.pl...

jeju ! no przepraszam bardzo ze Szanowna Kolezanke Urazilam.
Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2001-12-11 14:48:22

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Planujesz sie teraz dla odmiany bawic w Casanowe?

> Jak juz to cos w stylu Kuba Rozpruwacz :))

[ciach ciach]
Masz kontrakt z krawcem jakims i chcesz mu klijentow dostarczyc?;PP
Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2001-12-11 14:58:27

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dlatego pytanie do
> kobiet: "jak to jest ze zdradzacie? Co was do tego prowadzi??".

Jako kobieta ;) odpowiem, że może ktoś daje więcej (nie mylić z dawaniem)
niż Ty. Partner może spełniać różne role.
Może byłeś misiem pluszowym, dobrym kolegą albo tatą a potrzebowała faceta?
Nie wiem, ale oczywiście dostała coś od kogoś innego a nie od Ciebie.
Można to w przyszłości wykorzystać!

PO SPOTKANIU - PODZIEKOWANIA
Eva GSM-coś tam a sprawa wulgaryzmów
Vesemir na "tak" - reszta...?