Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

151. Data: 2009-09-29 19:57:40

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam swojego orzełka. Po co mi Twój? ;p
> Miłość Ci
> http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

Ten Twój marketing to trochę kulawy.

--

Paulinka

152. Data: 2009-09-29 19:59:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Jest różnica czy nie ma? :-)
> Miłość Ci

Mi nie wybacza, bo nie ma czego. Mąż z nad ramienia sobie radośnie
rechoce nad tym, co ja tu wypisuję.

--

Paulinka

153. Data: 2009-09-29 20:05:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Robakks pisze:

> Już Ci Hanka o belce pisała, cóż ja mogę dodać...
> Relatywizm Panie, relatywizm.
> --
> Paulinka

Rozmowa o belce zamiast odpowiedzi wprost:
czy atak personalny michała jest sprzeczny z netykietą
- to szukanie na siłę tematów zastępczych mających na celu
zaszumienie, a nie dyskusję. :)

154. Data: 2009-09-29 20:10:05

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Chodziło mi o "orła białego", nawet niekoniecznie z dużej litery pisanego.

Dla mnie w tych słowach:
Byle kura, choć też biała,
z Orłem się nie porównywała.
wyraźnie widać podtekst: kura z małej litery a Orzeł imię własne ;)

Dobra, niech gdaczą. :-)
Robakks
"Żyj i daj żyć innym" :)

155. Data: 2009-09-29 20:13:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> czy atak personalny michała jest sprzeczny z netykietą
> - to szukanie na siłę tematów zastępczych mających na celu

Masz jakąś misję, jesteś adwokatem diabła?
Co Cię obchodzi, co na to xl?
Nie da się rozmawiać o swoich odczuciach bez swojej opinii.

--

Paulinka

156. Data: 2009-09-29 20:18:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Portal N-K służy mi wyłącznie do odświeżania starych znajomości. Nie
> lubię forów z panienkami w białych kozaczkach.
> --
> Paulinka

A mnie nie robi różnicy ani wygląd ani wiek. Nie mam kompleksów
i nie zadzieram nosa. Wśród moich znajomych z którymi rozmawiam
są i 15-to latki i 75-cio latki, z tym że więcej jest kobiet niż panów.
To one mnie wybierają i one chcą ze mną rozmawiać. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

157. Data: 2009-09-29 20:21:37

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten Twój marketing to trochę kulawy.
> --
> Paulinka

Taki miał być: orzełek to nie orzeł. :-)
Nie będę udawał, że mam ORŁA
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

158. Data: 2009-09-29 20:24:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi nie wybacza, bo nie ma czego. Mąż z nad ramienia sobie radośnie rechoce
> nad tym, co ja tu wypisuję.
> --
> Paulinka

"Miłość Ci" to mój pseudonim. Pozdrówki dla męża. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

159. Data: 2009-09-29 20:25:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> nie zaglądnałem mu aż do jajec.

Homofob?

Qra

160. Data: 2009-09-29 20:27:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Mam swojego orzełka. Po co mi Twój? ;p
> Miłość Ci
> http://nasza-klasa.pl/profile/14459853

Chwilowo nie pielęgnuję miłości. Mądrość mi lada chwila zakwitnie i ją muszę
odpowiednio nawozić.

Qra

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0