Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

351. Data: 2009-10-01 21:15:16

Temat: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ha2ov2$3c7$4@node1.news.atman.pl...

------------------------

> XL ośmiesza wahadełko, Ty zaś nie.

> Ale ja nadal nie rozumiem. Mamy więc inne zdanie na ten temat- nie
> pierwszy i nie ostatni. Dlaczego Ciebie to zdziwiło?

Ponieważ macie ogólnie przyjętą linię porozumienia na każdy temat.
Dlatego. XL zwykle dopieszcza swoich popleczników, a na tematy im
niewygodne, się nie wypowiada.

Dzięki za tą wypowiedź Tak to widzisz- ok. Ja obserwuję co innego:
dyskutuję z kimś, i np zgłaszam mu swoje zastrzeżenia co do jego sposobu
prowadzenia dyskusji. Ot- robiłem to na różnych grupach, czasem ktoś mi
zwracał uwagę- bo coś mu nie odpowiadało. Czyli- normalka. Jednak
tylko_na_tej_grupie już kilkukrotnie spotkałem się z czymś w rodzaju
koalicji- i to w najgorszym stylu: "wprawdzie nie wiem, o co chodzi w tej
dyskusji, ale znam vonBrauna czy michała- on jest super hiper ober cool- no
to znaczy się- Chiron jest głupi". Podobne działania obserwuję też w
stosunku do IXI- jednak nie zamierzam się wypowiadać w jej imieniu.
To, ze cenię IXI i mam zbieżne poglądy- to z tego wynika tylko tyle, że
rzadko razem dyskutujemy- bo po co? Tam, gdzie się nie zgadzamy- wymieniamy
swoje poglądy. Nie działamy jednak "wspólnie i w porozumieniu"- jak co
niektórzy tutaj. W ogóle- jeśli chodzi o mnie- nie sprawia mi przyjemności
prowadzenie jakichś bojów tu na grupie- a do tego właśnie są- jak
określiłaś- poplecznicy. Skoro już ten temat poruszamy- zauważyłem, że do
wielu wypowiedzi IXI nie odnosisz się merytorycznie- ale na zasadzie próby
"dokopania" jej. To zresztą dotyczy nie tylko Twojego działania- ale
ponieważ piszę do Ciebie- zapytam: po co właściwie to robisz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

352. Data: 2009-10-01 21:20:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem. Ludzie mądrzy są dla mnie nieocenioną wartością. Edward z Nowej
> Huty mnie bardziej bawi, niż dopinguje go zdobywania wiedzy.
> A moja miłość to dzieci i mąż. Tak banalnie.
> --
> Paulinka

Nie rozumiem Twojej miłości - rozumiem słowa...
Kochasz słowami?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

353. Data: 2009-10-01 21:20:32

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm>

> Nie! Że ma coś w kwestii koni do powiedzenia.
>
> Ewa

Miłośnik czekolady nie mówi tylko je.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

354. Data: 2009-10-01 21:27:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> merytorycznie- ale na zasadzie próby "dokopania" jej. To zresztą dotyczy
> nie tylko Twojego działania- ale ponieważ piszę do Ciebie- zapytam: po

Ja jestem do niej bardzo podobna. W sensie stylu życia. W wielu sprawach
się z nią zgadzam. Nie podoba mi się, to że ona (ma imię), czyli XL nie
potrafi być elastyczna na inność, że nie potrafi współczuć, tylko się
chwalić, że nie dostrzega tego, że sama ma swój piękny świat, a inni o
to walczą, bo im los tego nie zgotował. XL to wytyka, szydzi z tego, a
ja doceniam ludzi. Dlatego tak mnie to irytuje. Każdy ma swój przepis na
życie.
--

Paulinka

355. Data: 2009-10-01 21:30:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Nie rozumiem Twojej miłości - rozumiem słowa...
> Kochasz słowami?
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Nie kocham erystyki.

--

Paulinka

356. Data: 2009-10-01 21:35:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ha2rfl$3c7$9@node1.news.atman.pl...
Chiron pisze:

> [...]

to walczą, bo im los tego nie zgotował. XL to wytyka, szydzi z tego, a
ja doceniam ludzi. Dlatego tak mnie to irytuje. Każdy ma swój przepis na
Pięknie! Cieszę się, że to napisałaś, naprawdę. A czy kiedyś napisałaś to do
IXI? Informowałaś IXI o tym?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.
Czy dopuszczasz możliwość, ze ten osąd- który tu opisałaś- jest tylko Twoim
osądem, i wcale obiektywnie prawdziwie być nie musi? Czy miałaś (masz)
pomysł- by porozmawiać o tym- spokojnie i rzeczowo- z IXI?

357. Data: 2009-10-01 21:47:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

-------------------------------------

> [...]
> Twoim osądem, i wcale obiektywnie prawdziwie być nie musi? Czy miałaś
> (masz) pomysł- by porozmawiać o tym- spokojnie i rzeczowo- z IXI?

Rozmawiałam. Rzuciła jakimś nieprzyjemnym tekstem na Usenecie, kiedy
czekałam na wyniki histopatologiczne. W prywatnej rozmowie, była
słuchaczem i szkoda, że tak nie zostało. Bo podniosła mnie na duchu. Ja
jej nie rozumiem. Czy ja dowalam, pewnie tak, taka jestem, ona też
dowala, gawiedź ma uciechę.
--

Paulinka

358. Data: 2009-10-01 22:05:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ha2slv$3c7$11@node1.news.atman.pl...

-------------------------------------

> [...]

słuchaczem i szkoda, że tak nie zostało. Bo podniosła mnie na duchu. Ja
jej nie rozumiem. Czy ja dowalam, pewnie tak, taka jestem, ona też
Z tego, co piszesz- wnioskuję, że macie o czym ze sobą rozmawiać- poważnie.
Redart pisał tu coś, co mnie osobiście urzekło: o kanałach informacyjnych
pomiędzy ludźmi i konieczności pielęgnowania ich. Odnosze wrażenie, że ten
kanał między wami niezbyt dobrze funkcjonuje- ale to przecież zależy od was.
No cóż- IMO- zawsze warto próbować taki kanał budować. Piszesz, że gawiedź
ma uciechę, jak sobie dowalacie. Paulinko- jak się czujesz ze świadomością
tego faktu? Odpowiada Ci to? Masz przecież na to wpływ, czyż nie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

359. Data: 2009-10-01 22:18:27

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-------

------------------

------------------------

------------------------

> Pytanie było "Czy znajdujesz?"
>

> OK- nadinterpretowałem, w takim razie. Pomyślałem, że chcesz się w to
> bawić.
> Nie znajduję obecnie- bo się tym od lat nie zajmuję. Po co? Etap życia,
> w którym chciałem wszystko, co możliwe- wypróbować na sobie- mam chyba
> za sobą:-)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Nie pytałem o wybory życiowe. Chcę zerknąć na to z 'konkretnej' i
przyziemnej perspektywy ;-)

Czy osiągasz jakieś rezultaty odnajdując przedmioty przy pomocy
wahadełka/różdżki, jak 'to' może działać - jaki jest przypuszczalny
mechanizm takiego 'odnajdywania' i wreszcie czy są jakieś udokumentowane
dowody skuteczności tej metody.

pozdrawiam
vonBraun

360. Data: 2009-10-01 22:32:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Paulinka wymyśliła sobie, że gdy ktoś jest miłośnikiem koni
> to jest koniem ;D
> I co?

To Ty tak sobie tłumaczysz. Miłośnik koni jest kimś, co lubi - co najwyżej -
patataj.

michał

Pedofilia czy nie
zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0