Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Date: Fri, 02 Oct 2009 00:18:27 +0200

-------

------------------

------------------------

------------------------

> Pytanie było "Czy znajdujesz?"
>

> OK- nadinterpretowałem, w takim razie. Pomyślałem, że chcesz się w to
> bawić.
> Nie znajduję obecnie- bo się tym od lat nie zajmuję. Po co? Etap życia,
> w którym chciałem wszystko, co możliwe- wypróbować na sobie- mam chyba
> za sobą:-)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Nie pytałem o wybory życiowe. Chcę zerknąć na to z 'konkretnej' i
przyziemnej perspektywy ;-)

Czy osiągasz jakieś rezultaty odnajdując przedmioty przy pomocy
wahadełka/różdżki, jak 'to' może działać - jaki jest przypuszczalny
mechanizm takiego 'odnajdywania' i wreszcie czy są jakieś udokumentowane
dowody skuteczności tej metody.

pozdrawiam
vonBraun