Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...
Date: Thu, 01 Oct 2009 23:27:29 +0200

> Ponieważ macie ogólnie przyjętą linię porozumienia na każdy temat.
> Dlatego. XL zwykle dopieszcza swoich popleczników, a na tematy im
> niewygodne, się nie wypowiada.
>

> Dzięki za tą wypowiedź Tak to widzisz- ok. Ja obserwuję co innego:
> dyskutuję z kimś, i np zgłaszam mu swoje zastrzeżenia co do jego sposobu
> prowadzenia dyskusji. Ot- robiłem to na różnych grupach, czasem ktoś mi
> zwracał uwagę- bo coś mu nie odpowiadało. Czyli- normalka. Jednak
> tylko_na_tej_grupie już kilkukrotnie spotkałem się z czymś w rodzaju
> [...]

Ja jestem do niej bardzo podobna. W sensie stylu życia. W wielu sprawach
się z nią zgadzam. Nie podoba mi się, to że ona (ma imię), czyli XL nie
potrafi być elastyczna na inność, że nie potrafi współczuć, tylko się
chwalić, że nie dostrzega tego, że sama ma swój piękny świat, a inni o
to walczą, bo im los tego nie zgotował. XL to wytyka, szydzi z tego, a
ja doceniam ludzi. Dlatego tak mnie to irytuje. Każdy ma swój przepis na
życie.
--

Paulinka